Σε άθλια κατάσταση ο δρόμος μετά το Πλατυγιάλι (φωτο) « aitoloakarnanianet

Πέμπτη 5 Μαρτίου 2015

Σε άθλια κατάσταση ο δρόμος μετά το Πλατυγιάλι (φωτο)

epi-dromos-platygialiΣε άθλια κατάσταση βρίσκεται ο δρομος μετα το Πλατυγιάλι, σε μήκος περίπου τεσσάρων χιλιομέτρων. 

Το dragamesto που παραθέτει και φωτογραφίες από το σημείο, αναφέρει: «Υποτίθεται οτι η δημοτικη αρχη εχει «διαμαρτυρηθεί «με παραστασεις στον εργολάβο,χωρις αποτέλεσμα.

Όταν σπάτε το αυτοκίνητο σας η οταν ραγίζει το τζαμί του αυτοκινήτου απο τις πέτρες που εκτοξεύουν διερχόμενα οχήματα τους πιστεύετε;»
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook