Το dragamesto που παραθέτει και φωτογραφίες από το σημείο, αναφέρει: «Υποτίθεται οτι η δημοτικη αρχη εχει «διαμαρτυρηθεί «με παραστασεις στον εργολάβο,χωρις αποτέλεσμα.
Όταν σπάτε το αυτοκίνητο σας η οταν ραγίζει το τζαμί του αυτοκινήτου απο τις πέτρες που εκτοξεύουν διερχόμενα οχήματα τους πιστεύετε;»
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...



