Τροχαίο με δύο τραυματίες « aitoloakarnanianet

Πέμπτη 5 Μαρτίου 2015

Τροχαίο με δύο τραυματίες

Τροχαίο με δύο τραυματίες στην Εύβοια


Το όχημα του ΔΕΔΔΗΕ ξέφυγε από την πορεία του και ανετράπη, υπό άγνωστες μέχρι στιγμής συνθήκες, με αποτέλεσμα να τραυματιστούν δύο άντρες του συνεργείου, ηλικίας 54 και 40 ετών.
Μεταφέρθηκαν αρχικά με ασθενοφόρο στο Κέντρο Υγείας Αλιβερίου και στην συνέχεια στο Γενικό Νοσοκομείο Χαλκίδας.


Στο σημείο βρέθηκε και η Αστυνομία του Αλιβερίου που κάνει προανάκριση για τα αίτια του τροχαίου.

Πηγή: EviaZoom
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook