Έπαθε εγκεφαλικό στην εξέδρα « aitoloakarnanianet

Τετάρτη 4 Φεβρουαρίου 2015

Έπαθε εγκεφαλικό στην εξέδρα

Έπαθε εγκεφαλικό στην εξέδρα
Στο νοσοκομείο βρίσκεται φίλαθλος του Ολυμπιακού, που υπέστη εγκεφαλικό επεισόδιο στις εξέδρες του «Γ. Καραϊσκάκης», στη διάρκεια του αγώνα με τον Ατρόμητο.

Ο κ. Κωστάκης καθηγητής χειρουργικής, βρέθηκε στις εξέδρες του φαληρικού γηπέδου, για το ματς του Ολυμπιακού με τον Ατρόμητο και υπέστη εγκεφαλικό επεισόδιο. Ο άτυχος φίλαθλος διακομίστηκε αμέσως στο νοσοκομείο και οι γιατροί εκφράζουν αισιοδοξία για την πορεία της υγείας του.

 gazzetta.gr

loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook