Έπαθε εγκεφαλικό στην εξέδρα « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τετάρτη 4 Φεβρουαρίου 2015

Έπαθε εγκεφαλικό στην εξέδρα

Κατηγορία ΑΘΛΗΤΙΚΑ στις   11:20 μ.μ.  |  Τετάρτη 4 Φεβρουαρίου 2015

Έπαθε εγκεφαλικό στην εξέδρα
Στο νοσοκομείο βρίσκεται φίλαθλος του Ολυμπιακού, που υπέστη εγκεφαλικό επεισόδιο στις εξέδρες του «Γ. Καραϊσκάκης», στη διάρκεια του αγώνα με τον Ατρόμητο.

Ο κ. Κωστάκης καθηγητής χειρουργικής, βρέθηκε στις εξέδρες του φαληρικού γηπέδου, για το ματς του Ολυμπιακού με τον Ατρόμητο και υπέστη εγκεφαλικό επεισόδιο. Ο άτυχος φίλαθλος διακομίστηκε αμέσως στο νοσοκομείο και οι γιατροί εκφράζουν αισιοδοξία για την πορεία της υγείας του.

 gazzetta.gr

Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...