Έξτρα πριμ από Κωστούλα « aitoloakarnanianet

Τετάρτη 4 Φεβρουαρίου 2015

Έξτρα πριμ από Κωστούλα

Έξτρα πριμ από Κωστούλα
Έξτρα πριμ στους παίκτες ανακοίνωσε ο Φώτης Κωστούλας, μετά τη μεγάλη νίκη επί του ΠΑΟΚ στην Τούμπα και την «τεσσάρα» σε βάρος του Εργοτέλη.

Άκρως ικανοποιημένος ήταν από την εμφάνιση του Παναιτωλικού στο ματς με τον Εργοτέλη ο Φώτης Κωστούλας.
Ο πρόεδρος των Αγρινιωτών πήγε στα αποδυτήρια, μετά το τέλος του αγώνα, μοίρασε συγχαρητήρια σε ποδοσφαιριστές και τεχνικό τιμ και εν συνεχεία τους ανακοίνωσε ότι θα μοιραστεί έξτρα πριμ ύψους 30.000 ευρώ.

Αυτό, βέβαια, οφείλεται κυρίως στη μεγάλη νίκη επί του ΠΑΟΚ στην Τούμπα το περασμένο Σάββατο (31/1), αλλά και στη σημερινή «τεσσάρα» σε βάρος των Κρητικών.

gazzetta.gr

loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook