Δύο νεκροί από έκρηξη σε εργοστάσιο « aitoloakarnanianet

Τρίτη 26 Αυγούστου 2014

Δύο νεκροί από έκρηξη σε εργοστάσιο

ΗΠΑ-Δύο νεκροί από έκρηξη σε εργοστάσιο
Δύο άνθρωποι σκοτώθηκαν και ένας τραυματίστηκε μετά από έκρηξη που σημειώθηκε σε εργοστάσιο ανακύκλωσης, στο Granite City του Illinois.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες που μεταδίδουν Διεθνή Μέσα Ενημέρωσης, ένα βλήμα όλμου εξερράγη στο εργοστάσιο,. Στο σημείο βρίσκονται ήδη δυνάμεις έκτακτης ανάγκης καθώς υπάρχει φόβος να σημειωθούν και νέες εκρήξεις.





Πηγή: en.enikos.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook