Οικοδόμος υπέστη ηλεκτροπληξία « aitoloakarnanianet

Τρίτη 26 Αυγούστου 2014

Οικοδόμος υπέστη ηλεκτροπληξία

Οικοδόμος υπέστη ηλεκτροπληξία στην Κρήτη
Σε σοβαρή κατάσταση νοσηλεύεται ένας οικοδόμος, στο Κέντρο Υγείας Μοιρών στην Κρήτη, ο οποίος υπέστη ηλεκτροπληξία την ώρα που εργαζόταν.

Όπως αναφέρει το cretapost.gr, το περιστατικό συνέβη σήμερα το μεσημέρι, όταν ένας εργάτης οικοδομής – που υπολογίζεται γύρω στα 40 με 45 χρονών – την ώρα που εργαζόταν στις Μοίρες κεραυνοβολήθηκε από το ρεύμα.

Στο σημείο έσπευσε ασθενοφόρο που τον μετέφερε στο Κέντρο Υγείας της περιοχής σε σοβαρή κατάσταση.

ΠΗΓΗ: cretapost.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook