Δύο νεκροί από έκρηξη σε εργοστάσιο « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τρίτη 26 Αυγούστου 2014

Δύο νεκροί από έκρηξη σε εργοστάσιο

Κατηγορία ΔΙΕΘΝΗ στις   12:40 π.μ.  |  Τρίτη 26 Αυγούστου 2014

ΗΠΑ-Δύο νεκροί από έκρηξη σε εργοστάσιο
Δύο άνθρωποι σκοτώθηκαν και ένας τραυματίστηκε μετά από έκρηξη που σημειώθηκε σε εργοστάσιο ανακύκλωσης, στο Granite City του Illinois.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες που μεταδίδουν Διεθνή Μέσα Ενημέρωσης, ένα βλήμα όλμου εξερράγη στο εργοστάσιο,. Στο σημείο βρίσκονται ήδη δυνάμεις έκτακτης ανάγκης καθώς υπάρχει φόβος να σημειωθούν και νέες εκρήξεις.





Πηγή: en.enikos.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...