«Δεν αξίζαμε αυτή την κατάληξη. Το σκορ δεν ανταποκρίνεται στο 100% στο παιχνίδι», ανέφερε ο Ορέστης Καρνέζης μετά την ήττα της Εθνικής από την Κολομβία με 3-0.
«Ολιγωρήσαμε. Δεχθήκαμε εύκολα γκολ και σε τέτοιο επίπεδο και η μικρή λεπτομέρεια κοστίζει», τόνισε και πρόσθεσε:
«Είχαμε κάποιες ευκαιρίες αλλά δυστυχώς δεν τα καταφέραμε. Χάσαμε το ένα παιχνίδι, πρέπει να τα δώσουμε όλα στο δεύτερο».
Δείτε το βίντεο από τη ΝΕΡΙΤ
enikos
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!