"Δεν μπορώ να το πιστέψω ότι χάσαμε με 3-0. Το σκορ για μένα είναι καθαρό πλασματικό.Οι ευκαιρίες που είχαμε ήταν πολύ καλύτερες" δήλωσε ο Βασίλης Τοροσίδης μετά το τέλος του αγώνα της Εθνικής με την Κολομβία.
Δείτε το βίντεο από τη ΝΕΡΙΤ
enikos
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!