BINTEO-Καρνέζης: Δεν αξίζαμε αυτή την κατάληξη « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Σάββατο 14 Ιουνίου 2014

BINTEO-Καρνέζης: Δεν αξίζαμε αυτή την κατάληξη

Κατηγορία ΜΟΥΝΤΙΑΛ στις   9:41 μ.μ.  |  Σάββατο 14 Ιουνίου 2014

BINTEO-Καρνέζης: Δεν αξίζαμε αυτή την κατάληξη
«Δεν αξίζαμε αυτή την κατάληξη. Το σκορ δεν ανταποκρίνεται στο 100% στο παιχνίδι», ανέφερε ο Ορέστης Καρνέζης μετά την ήττα της Εθνικής από την Κολομβία με 3-0.
«Ολιγωρήσαμε. Δεχθήκαμε εύκολα γκολ και σε τέτοιο επίπεδο και η μικρή λεπτομέρεια κοστίζει», τόνισε και πρόσθεσε:
«Είχαμε κάποιες ευκαιρίες αλλά δυστυχώς δεν τα καταφέραμε.  Χάσαμε το ένα παιχνίδι, πρέπει να τα δώσουμε όλα στο δεύτερο».

Δείτε το βίντεο από τη ΝΕΡΙΤ
 enikos
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...