Ανάσταση στη Γαβρολίμνη Ναυπακτίας « aitoloakarnanianet

Κυριακή 20 Απριλίου 2014

Ανάσταση στη Γαβρολίμνη Ναυπακτίας

Σε πανηγυρικό κλίμα  τελέστηκε στον Ιερό Ναό Παμμεγίστων  Ταξιαρχών η Ακολουθία της Αναστάσεως , ο καλός καιρός έδωσε την ευκαιρία στους πιστούς να γεμίσουν ασφυκτικά την εκκλησία και τον προαύλιο χώρο και να ψάλλουν το «Χριστός Ανέστη». Και φέτος τα βεγγαλικά , οι φωτοβολίδες και τα βαρελότα  έκαναν έντονη την παρουσία τους .
Χρόνια πολλά Χρηστός Ανέστη από την Γαβρολίμνη noname2.jpgnoname3.jpgnoname4.jpgnoname45.jpgnoname6.jpgnoname7.jpgnoname8.jpgnoname9.jpg
Φωτογραφίες κείμενο Γιάννης ΣΠυρόπουλος

  • Nafpaktianews
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook