Αγρίνιο:Συνελήφθη για «προστασία» « aitoloakarnanianet

Κυριακή 20 Απριλίου 2014

Αγρίνιο:Συνελήφθη για «προστασία»

2384119340103581882S425x425Q85
Ξημερώματα σήμερα η αστυνομία συνέλαβε 36χρονο στο Αγρίνιο, ύστερα από μηνύσεις που υπεβλήθησαν εναντίων του για προσπάθεια …παροχής υπηρεσιών προστασίας (!) σε νυχτερινά καταστήματα του Αγρινίου. Ο εν λόγο «μπράβος» είχε έντονα απασχολήσει και στο παρελθόν για την πλούσια δράση του στην πόλη και είχε τιμωρηθεί με ποινή φυλάκισης, όταν πριν από ένα χρόνο περίπου η τοπική αστυνομία εξάρθρωσε το μεγάλο κύκλωμα των «μπράβων» του Αγρινίου.

Αποφυλακίστηκε, όμως, επέστρεψε στην πόλη και ….είπε να πιάσει πάλι δουλεία!

Η σύλληψη έγινε μετά τις 5.00 το πρωί και αυτή την ώρα, σύμφωνα με πληροφορίες του agrinioreport.com, είναι σε εξέλιξη η διαδικασία της προανάκρισης.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook