Σε πανηγυρικό κλίμα τελέστηκε στον Ιερό Ναό Παμμεγίστων Ταξιαρχών η Ακολουθία της Αναστάσεως , ο καλός καιρός έδωσε την ευκαιρία στους πιστούς να γεμίσουν ασφυκτικά την εκκλησία και τον προαύλιο χώρο και να ψάλλουν το «Χριστός Ανέστη». Και φέτος τα βεγγαλικά , οι φωτοβολίδες και τα βαρελότα έκαναν έντονη την παρουσία τους .
Χρόνια πολλά Χρηστός Ανέστη από την Γαβρολίμνη







Χρόνια πολλά Χρηστός Ανέστη από την Γαβρολίμνη








Φωτογραφίες κείμενο Γιάννης ΣΠυρόπουλος
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...