Στο νοσοκομείο του Αγρινίου μεταφέρθηκε σήμερα, σε πολύ άσχημη κατάσταση, ένα κοριτσάκι 9 ετών.Σύμφωνα με πληροφορίες το 9χρονο κοριτσάκι ΡΟΜΑ στην καταγωγή, ξέφυγε από την επίβλεψη των γονέων της στο Πασχαλινό τραπέζι και κατανάλωσε μεγάλη ποσότητα αλκοολούχων ποτών. Ο οργανισμός της όμως δεν άντεξε, μέχρι που έπεσε αναίσθητη κάτω.Γρήγορα οι γονείς της την μετέφεραν στο νοσοκομείο του Αγρινίου όπου οι γιατροί έκαναν τα πάντα να συνεφερουν την 9χρονη η οποια ειναι έκτος κινδύνου τώρα.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!