Αγρίνιο :9χρονη μεταφέρθηκε αναίσθητη στο νοσοκομείο απ’ το αλκοόλ « aitoloakarnanianet

Κυριακή 20 Απριλίου 2014

Αγρίνιο :9χρονη μεταφέρθηκε αναίσθητη στο νοσοκομείο απ’ το αλκοόλ

Στο νοσοκομείο του Αγρινίου μεταφέρθηκε σήμερα, σε πολύ άσχημη κατάσταση, ένα κοριτσάκι 9 ετών.Σύμφωνα με πληροφορίες  το 9χρονο κοριτσάκι  ΡΟΜΑ στην καταγωγή, ξέφυγε από την επίβλεψη των γονέων της στο Πασχαλινό τραπέζι και κατανάλωσε μεγάλη ποσότητα αλκοολούχων ποτών. Ο οργανισμός της όμως δεν άντεξε,  μέχρι που έπεσε αναίσθητη κάτω.Γρήγορα οι γονείς της την  μετέφεραν στο νοσοκομείο του Αγρινίου  όπου οι γιατροί έκαναν τα πάντα να συνεφερουν την 9χρονη η οποια ειναι έκτος κινδύνου τώρα.

loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook