Δυο δάχτυλα του χεριού του έχασε σήμερα, ανήμερα του Πάσχα, στο Αγγελόκαστρο ένας 25χρονος όταν εξεράγη κροτίδα πριν προλάβει να την πετάξει.
Ο 25χρονος σύμφωνα με πληροφορίες μεταφέρθηκε εσπευσμένα στο νοσοκομείο, όπου του παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες και οι γιατροί έκριναν αναγκαία την μεταφορά του σε νοσοκομείο της Αθηνας και συγκεκριμένα στο ΚΑΤ.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες δεν υπάρχει κίνδυνος για τη ζωή του, αλλά δυστυχώς όμως ο 25χρονος θα ζει με δυο δάχτυλα λιγότερα.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!