Αγρίνιο :9χρονη μεταφέρθηκε αναίσθητη στο νοσοκομείο απ’ το αλκοόλ « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Κυριακή 20 Απριλίου 2014

Αγρίνιο :9χρονη μεταφέρθηκε αναίσθητη στο νοσοκομείο απ’ το αλκοόλ

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   9:12 μ.μ.  |  Κυριακή 20 Απριλίου 2014

Στο νοσοκομείο του Αγρινίου μεταφέρθηκε σήμερα, σε πολύ άσχημη κατάσταση, ένα κοριτσάκι 9 ετών.Σύμφωνα με πληροφορίες  το 9χρονο κοριτσάκι  ΡΟΜΑ στην καταγωγή, ξέφυγε από την επίβλεψη των γονέων της στο Πασχαλινό τραπέζι και κατανάλωσε μεγάλη ποσότητα αλκοολούχων ποτών. Ο οργανισμός της όμως δεν άντεξε,  μέχρι που έπεσε αναίσθητη κάτω.Γρήγορα οι γονείς της την  μετέφεραν στο νοσοκομείο του Αγρινίου  όπου οι γιατροί έκαναν τα πάντα να συνεφερουν την 9χρονη η οποια ειναι έκτος κινδύνου τώρα.

Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...