
Σύμφωνα με πληροφορίες του aitoloakarnanianet ένας άνδρας πήγε στο χωράφι του σήμερα το πρωί στα Τριαντείκα του Δήμου Αγρινίου προκειμένου να κάνει κάποιες εργασίες όταν κάτω απο αδιευκρίνιστες συνθήκες έπεσε και χτύπησε στο πόδι του και δεν μπορούσε να μετακινηθεί.Ο άνδρας κάλεσε αμέσως το ασθενοφόρο όπου έφτασε αμέσως στο σημείο.Λόγω του ότι το χωράφι που ήταν ο τραυματίας ήταν μακριά απο τον δρόμο στο σημείο κλήθηκε η πυροσβεστική όπου στήθηκε ολόκληρη επιχείρηση προκειμένου να βούν τον τραυματία άνδρα και να το μεταφέρουν στο Νοσοκομείο.Όλα πήγαν καλά και μετέφεραν τον τραυματία άνδρα στο νοσοκομείο του Αγρινίου.Σύμφωνα με πληροφορίες ο άνδρας έχει σπάσει το ένα του πόδι.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!