Αναγνώστης του enikos.gr μας έστειλε το 10ευρο που όπως υποστηρίζει του έδωσε ταμίας διοδίων και διαπίστωσε ότι είναι πλαστό στο... περίπτερο. Λέει ο αναγνώστης του enikos.gr : "Το μεσημέρι πέρασα από τα διόδια, επειδή δεν είχα κέρματα έδωσα 20 ευρώ και ο ταμίας που επέστρεψε 17,20. Το 10ευρο φαινόταν κανονικό. Όταν το βράδυ πήγα στο περίπτερο να αγοράσω τσιγάρα, πλήρωσα με το χαρφτονόμισμα και ο περιπτεράς με κυνηγούσε στην Κηφισίας για να μου εξηγήσει ότι το ήλεγξε και διαπίστωσε ότι δεν υπήρχε υδατογράφημα. Το είδα πιο προσεκτικά και διαπίστωσα ότι είχε δίκιο."
Ο αναγνώστης μας συστήνει σε όλους να ελέγχουν τα χαρτονομίσματα που παίρνουν ως ρέστα από τα ταμία των διοδίων.
enikos.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!