77xχρονος από το Αιτωλικό "μπούκαρε" στο Πρωτοδικείο με... καραμπίνα! « aitoloakarnanianet

Παρασκευή 14 Μαρτίου 2014

77xχρονος από το Αιτωλικό "μπούκαρε" στο Πρωτοδικείο με... καραμπίνα!

prtodΑναστάτωση επικράτησε σήμερα το πρωί στο κτίριο, που στεγάζονται οι υπηρεσίες Διοικητικού Πρωτοδικείου Πατρών, όταν ένας 77χρονος μπήκε στα γραφεία, αφήνοντας στην είσοδο μία καραμπίνα.
Αμέσως ειδοποιήθηκε η αστυνομία και αστυνομικοί της Άμεσης Δράσης και της ομάδας «ΔΙΑΣ» έσπευσαν στο Διοικητικό Πρωτοδικείο και εντόπισαν τον 77χρονο. Όπως προέκυψε από την έρευνα της αστυνομίας, ο 77χρονος είχε μεταβεί στην Πάτρα από το Αιτωλικό της Αιτωλοακαρνανίας, προκειμένου να επισκευάσει την καραμπίνα του, όπως αναμεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο.
Ωστόσο, προηγουμένως, με τη ευκαιρία του ερχομού του στην Πάτρα, αποφάσισε να διεκπεραιώσει και κάποια δικαστική του υπόθεση, έχοντας μαζί του την καραμπίνα.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook