ΑΓΟΡΑΚΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΩΡΟ ΤΟΥ 2014 ΣΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ « aitoloakarnanianet

Τετάρτη 1 Ιανουαρίου 2014

ΑΓΟΡΑΚΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΩΡΟ ΤΟΥ 2014 ΣΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ

epi-neogennito
Το πρώτο μωρό στο Αγρίνιο για το 2014 γεννήθηκε στις 11:30 το πρωί στην μαιευτική κλινική του
Αγρινίου. Πρόκειται για ένα υγιέστατο αγοράκι, που απέκτησε ζευγάρι από το Αγρίνιο.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook