Το πρώτο μωρό στο Αγρίνιο
για το 2014 γεννήθηκε στις 11:30 το πρωί στην μαιευτική κλινική του
Αγρινίου.
Πρόκειται για ένα υγιέστατο αγοράκι, που απέκτησε ζευγάρι από το Αγρίνιο.loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!