Με ένα τραγικό περιστατικό
αυτοκτονίας ξεκινά το αστυνομικό δελτίο στην περιοχή μας για το 2014.
Συγκεκριμένα ,σύμφωνα με πληροφορίες του
agrinionews.gr, ένας 60χρονος κάτοικος της Χρυσοβίτσας του Ξηρομέρου, πριν από
μια ώρα περίπου αυτοπυροβολήθηκε στο κεφάλι βρίσκοντας ακαριαίο θάνατο. Το
περιστατικό έγινε στις 12:00 το μεσημέρι περίπου, όταν ο 60χρονος που διέμενε
μόνος του -και ο οποίος σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες ήταν άτομο που
αντιμετώπιζε ψυχολογικά προβλήματα-, πήρε κυνηγετικό όπλο στα χεριά του
για να αυτοπυροβοληθεί στη συνέχεια στο κεφάλι.
Γείτονες του 60χρονου ειδοποίησαν αμέσως την Αστυνομία και
επιτόπου βρίσκονται άνδρες του Αστυνομικού Τμήματος Αστακού που ενεργεί
και την σχετική προανάκριση.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!