ΑΓΟΡΑΚΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΩΡΟ ΤΟΥ 2014 ΣΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τετάρτη 1 Ιανουαρίου 2014

ΑΓΟΡΑΚΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΩΡΟ ΤΟΥ 2014 ΣΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   1:59 μ.μ.  |  Τετάρτη 1 Ιανουαρίου 2014

epi-neogennito
Το πρώτο μωρό στο Αγρίνιο για το 2014 γεννήθηκε στις 11:30 το πρωί στην μαιευτική κλινική του
Αγρινίου. Πρόκειται για ένα υγιέστατο αγοράκι, που απέκτησε ζευγάρι από το Αγρίνιο.
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...