Νέο πρόγραμμα
στήριξης των ανθρώπων που πλήττονται από την οικονομική κρίση και τις πολιτικές
λιτότητας, φτώχειας και ανεργίας, εφαρμόζει ο δήμος Μεσολογγίου.
Με το νέο πρόγραμμα, που έχει ως στόχο την υποστήριξη των
ανθρώπων που βρίσκονται σε δυσμενή θέση, όλοι όσοι επιθυμούν θα μπορούν
καθημερινά να έχουν ένα πλήρες γεύμα εστιατορίου στην τιμή των τριών ευρώ. Ο
δήμος έχει κάνει επαφή με τους επιχειρηματίες του τομέα της εστίασης και έχει
εξασφαλίσει ειδικά καρτελάκια, που θα παρέχονται στους δικαιούχους, οι οποίοι,
σε συνεννόηση με τους εστιάτορες, θα μπορούν να εξασφαλίζουν το γεύμα τους...
Διαβάστε
αναλυτικά το ρεπορτάζ στο φύλλο της ΑΙΧΜΗΣ που κυκλοφορεί από την Πέμπτη 12/12
σε όλα τα περίπτερα του νομού
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!