ΓΕΥΜΑ ΜΕ ΤΡΙΑ ΕΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου 2013

ΓΕΥΜΑ ΜΕ ΤΡΙΑ ΕΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   11:10 π.μ.  |  Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου 2013

Νέο πρόγραμμα στήριξης των ανθρώπων που πλήττονται από την οικονομική κρίση και τις πολιτικές
λιτότητας, φτώχειας και ανεργίας, εφαρμόζει ο δήμος Μεσολογγίου.
Με το νέο πρόγραμμα, που έχει ως στόχο την υποστήριξη των ανθρώπων που βρίσκονται σε δυσμενή θέση, όλοι όσοι επιθυμούν θα μπορούν καθημερινά να έχουν ένα πλήρες γεύμα εστιατορίου στην τιμή των τριών ευρώ. Ο δήμος έχει κάνει επαφή με τους επιχειρηματίες του τομέα της εστίασης και έχει εξασφαλίσει ειδικά καρτελάκια, που θα παρέχονται στους δικαιούχους, οι οποίοι, σε συνεννόηση με τους εστιάτορες, θα μπορούν να εξασφαλίζουν το γεύμα τους...


Διαβάστε αναλυτικά το ρεπορτάζ στο φύλλο της ΑΙΧΜΗΣ που κυκλοφορεί από την Πέμπτη 12/12 σε όλα τα περίπτερα του νομού
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...