Μετά τις αποκαλύψεις που ακολούθησαν την υπόθεση της 5χρονης
Μαρίας που βρέθηκε σε
καταυλισμό ρομά στα Φάρσαλα, πολλοί δήμοι της χώρας
άρχισαν να «ψάχνονται» σχετικά με το τι σχετικές διαδικασίες αλλά και το εάν
υπήρχαν κάποια «κενά» στα όσα προβλέπονται με τις δηλώσεις νεογέννητων
παιδιών στα δημοτολόγια.
Σύμφωνα με πληροφορίες του
agriniopress.gr ο δήμαρχος Αγρινίου Π. Μοσχολιός ζήτησε
ενημέρωση από την αρμόδια Διεύθυνση για το θέμα και υπάρχει κατηγορηματική
απάντηση πως δεν υπάρχουν «κενά» και ο νόμος εφαρμόζεται κατά γράμμα ώστε να
μην επιχειρηθεί κάποια »ύποπτη» δήλωση παιδιού, που θα έχει σαν σκοπό
είτε την «νομιμοποίηση» του είτε την «αύξηση» των παιδιών μιας οικογενείας με
σκοπό την ενίσχυση των πολυτεχνικών επιδομάτων , αφού : Παιδιά που γεννιούνται
εκτός κλινικών και νοσοκομείων δηλώνονται κατόπιν δικαστικής απόφασης και όχι
όπως συνέβαινε σε μερικούς δήμους άπλα με μια δήλωση ή με δυο μάρτυρες. «Το
Δικαστήριο αποφασίζει και τότε η υπηρεσία εντέλλεται να εγγράψει κάποιο παιδί
στα μητρώα του δήμου» αναφέρουν χαρακτηριστικά πηγές από την αρμόδια υπηρεσία
του δήμου Αγρινίου.
Από εκεί και πέρα υπάρχει και
το θέμα με τις οικογενειακές μερίδες, όπου φαίνεται όπως δεν είναι και τόσο
δύσκολο μια οικογένεια με διαφορετικά στοιχεία να εγγραφεί σε δυο ή
περισσότερους δήμους. Αρκετές από αυτές τις περιπτώσεις εντοπίστηκαν μέσα από
τον αριθμό ΑΜΚΑ αλλά όπως φαίνεται το υπάρχον σύστημα έχει αρκετές αδυναμίες με
αποτέλεσμα αυτές να αξιοποιούνται από διάφορους επιτήδειους.
agriniopress.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!