ΑΓΡΙΝΙΟ:ΠΑΡΕΣΥΡΕ ΚΑΙ ΕΓΚΑΤΕΛΕΙΨΕ 8ΧΡΟΝΟ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ « aitoloakarnanianet

Τρίτη 22 Οκτωβρίου 2013

ΑΓΡΙΝΙΟ:ΠΑΡΕΣΥΡΕ ΚΑΙ ΕΓΚΑΤΕΛΕΙΨΕ 8ΧΡΟΝΟ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ

 
Τροχαίο ατύχημα με θύμα ένα 8χρονο κοριτσάκι σημειώθηκε σήμερα  το μεσημέρι κοντά στα ιατρεία
του ΕΟΠΥΥ στο Αγρίνιο.
Αναλυτικά,σύμφωνα με πληροφορίες του agriniopress.gr δίκυκλο που οδηγούσε ένας  22χρονος παρέσυρε ένα 8χρονο κοριτσάκι που κινούνταν στο δρόμο. Μετά το ατύχημα ο ο δικυκλιστής δεν έμεινε στο σημείο αλλά έφυγε, ενώ το κοριτσάκι που συνοδεύονταν από συγγενή του μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο του Αγρινίου για προληπτικές  εξετάσεις. Άμεσα ενημερώθηκε η αστυνομία οπου ξεκίνησαν αναζητήσεις και λίγη ώρα αργότερα  συνέλαβαν τον 22χρονο που αντιμετωπίζει κατηγορίες για πρόκληση τροχαίου με εγκατάλειψη.Ο 22χρονος θα οδηγηθεί στον αρμόδιο εισαγγελέα Αγρινίου .

loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook