Στις 6:30 το απόγευμα ο γιος της 46χρονης γυναίκας που
αναζητούνταν από χθες το μεσημέρι
επικοινώνησε με την Αστυνομία, ενημερώνοντας
πως η μητέρα του βρέθηκε και είναι καλά στην υγεία της.Να θυμίσουμε πως σύμφωνα με πληροφορίες του agriniopress.gr η 46χρονη επισκέφτηκε χθες το μεσημέρι την μητέρα της επίσης κάτοικο του Αγίου Κωνσταντίνου στη συνέχεια όμως δεν επέστρεψε στην οικία της, με αποτέλεσμα η κόρη της να ανησυχήσει, αφού δεν είχε επικοινωνία μαζί της.
Η Αστυνομία πραγματοποίησε
αναζητήσεις χωρίς όμως αποτέλεσμα αρχικά. Τελικά ομως, όπως ενημερωσε ο
γιός της 46χρονης, εκείνη βρέθηκε σε φιλικό της σπίτι και είναι καλά στην υγεία
της.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!