Αρκετές ήταν οι
απουσίες στη σημερινή προπόνηση του Παναιτωλικού, με την οποία συνεχίστηκε η
προετοιμασία για το παιχνίδι με την Καλλονή. Συγκεκριμένα, ο Μάκης Χάβος είδε
τους Καλί, Παπουτσογιαννόπουλο, Μεταξούλη να ακολουθούν ατομικό πρόγραμμα και
περιμένει αύριο να μπουν σε κανονικούς ρυθμούς.
Το ίδιο έπραξε και ο
Κουτρομάνος, ο οποίος αναμένεται να επιστρέψει, αφού περάσουν οι δέκα πρώτες
ημέρες του επόμενου μήνα. Από τη μεριά του, ο Πόι έκανε θεραπεία, καθώς δεν
έχει ξεπεράσει τον τραυματισμό που τον ταλαιπωρεί. Έτσι, η προετοιμασία των
Αγρινιωτών θα συνεχιστεί με νέα προπόνηση το Σάββατο (19:30) στο Emileon.
Στην μπουτίκ οι
Ιωάννου, Μπικέι, Πόι
Από εκεί και πέρα, οι
Ιωάννου, Μπικέι και Πόι θα δώσουν το παρών αύριο το πρωί (11:45) στην μπουτίκ
των Αγρινιωτών. Εκεί θα μιλήσουν και θα φωτογραφηθούν με μικρούς και μεγάλους
φιλάθλους των «καναρινιών», αλλά και να μοιράσουν αυτόγραφα.
Μάλιστα, η ΠΑΕ
ενημέρωσε ότι η μπουτίκ θα λειτουργήσει από τις 10:00 μέχρι τις 14:00, διάστημα
στο οποίο οι οπαδοί του συλλόγου θα έχουν τη δυνατότητα να προμηθευτούν όλα τα
αξεσουάρ της αγαπημένης τους ομάδας.
gazzetta.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!