Αρκετές ήταν οι
απουσίες στη σημερινή προπόνηση του Παναιτωλικού, με την οποία συνεχίστηκε η
προετοιμασία για το παιχνίδι με την Καλλονή. Συγκεκριμένα, ο Μάκης Χάβος είδε
τους Καλί, Παπουτσογιαννόπουλο, Μεταξούλη να ακολουθούν ατομικό πρόγραμμα και
περιμένει αύριο να μπουν σε κανονικούς ρυθμούς.
Το ίδιο έπραξε και ο
Κουτρομάνος, ο οποίος αναμένεται να επιστρέψει, αφού περάσουν οι δέκα πρώτες
ημέρες του επόμενου μήνα. Από τη μεριά του, ο Πόι έκανε θεραπεία, καθώς δεν
έχει ξεπεράσει τον τραυματισμό που τον ταλαιπωρεί. Έτσι, η προετοιμασία των
Αγρινιωτών θα συνεχιστεί με νέα προπόνηση το Σάββατο (19:30) στο Emileon.
Στην μπουτίκ οι
Ιωάννου, Μπικέι, Πόι
Από εκεί και πέρα, οι
Ιωάννου, Μπικέι και Πόι θα δώσουν το παρών αύριο το πρωί (11:45) στην μπουτίκ
των Αγρινιωτών. Εκεί θα μιλήσουν και θα φωτογραφηθούν με μικρούς και μεγάλους
φιλάθλους των «καναρινιών», αλλά και να μοιράσουν αυτόγραφα.
Μάλιστα, η ΠΑΕ
ενημέρωσε ότι η μπουτίκ θα λειτουργήσει από τις 10:00 μέχρι τις 14:00, διάστημα
στο οποίο οι οπαδοί του συλλόγου θα έχουν τη δυνατότητα να προμηθευτούν όλα τα
αξεσουάρ της αγαπημένης τους ομάδας.
gazzetta.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...