ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ SUPERLEAGUE « aitoloakarnanianet

Σάββατο 26 Οκτωβρίου 2013

ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ SUPERLEAGUE

Σεμινάριο για αδειοδοτήσεις
Σεμινάριο για τις αδειοδοτήσεις πραγματοποιήθηκε στ,ις 24 και 25/10 καθώς έχει ξεκινήσει η
διαδικασία της χορήγησης αδειών για τη σεζόν 2014-2015. Αυτό αφορά τις 18 ομάδες που συμμετέχουν στη Σούπερ Λιγκ, με τους εκπροσώπους τους να ενημερώνονται σχετικά στο εν λόγω σεμινάριο.
Αυτοί των Απόλλωνα, Αστέρα, Ατρομήτου, Καλλονής, Λεβαδειακού, Ολυμπιακού, Παναθηναϊκού, Παναιτωλικού και Πανιωνίου το παρακολούθησαν στις24 /10 και 25/10 πήραν σειρά οι εκπρόσωποι των Άρη, Βέροιας, Εργοτέλη, ΟΦΗ, Πανθρακικού, ΠΑΟΚ, ΠΑΣ Γιάννινα, Πλατανιά και Ξάνθης.
Οι απαιτήσεις του κανονισμού, ο οποίος αφορά τις αδειοδοτήσεις, και ο τρόπος χορήγησης αυτών τόσο στις εγχώριες όσο και στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις αποτέλεσαν τα όσα αναλύθηκαν ενόψει της επόμενης αγωνιστικής περιόδου. Έτσι, οι σύλλογοι ενημερώθηκαν για το ισχύει, ώστε να γνωρίζουν πώς θα δράσουν κατά τη διάρκεια της φετινής σεζόν.

gazzetta.gr

loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook