Η Ελένη Μενεγάκη ανοίγει παιδικό σταθμό; « aitoloakarnanianet

Σάββατο 30 Μαρτίου 2013

Η Ελένη Μενεγάκη ανοίγει παιδικό σταθμό;

menegaki
Μάλιστα είχε υποστηρίξει πως θα σταματούσε την τηλεόραση για να γίνει νηπιαγωγός. Τώρα λοιπόν η παρουσιάστρια εκτός από τις επενδύσεις της στα Άχλα της Άνδρου μαζί με τον σύντροφό της
Ματέο Παντζόπουλο, σκέφτεται να ανοίξει και το δικό της παιδικό σταθμό.
Σύμφωνα με το TV Menu, η Ελένη ενδέχεται να ασχοληθεί με τα παιδιά μετά το τέλος της τηλεοπτικής της καριέρας και έχει ξεκινήσει να κάνει σχέδια, ώστε να ανοίξει κάποια στιγμή τον δικό της παιδικό σταθμό.
Πηγή: gossip-tv.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook