Κουπόνια για κολατσιό στους μαθητές απο τον Απρίλιο στα σχολεία « aitoloakarnanianet

Σάββατο 30 Μαρτίου 2013

Κουπόνια για κολατσιό στους μαθητές απο τον Απρίλιο στα σχολεία

sxoleio
Από τα μέσα Απριλίου θα αρχίσει η χορήγηση κουπονιών στους μαθητές για ένα «κολατσιό» στο σχολείο.

Ο υπουργός κ. Κ. Αρβανιτόπουλος ανακοίνωσε ότι «διασφαλίστηκαν γι” αυτό το έτος 25 εκατομμύρια ευρώ, ούτως ώστε μέχρι τα μέσα του μηνός Απριλίου να μπορούν τα παιδιά, με ένα κουπόνι, στο κυλικείο του σχολείου τους τουλάχιστον να έχουν ένα τοστ».
«Δεν υποστηρίζουμε φυσικά ότι ένα γάλα, ένα φρούτο ή ένα κουλούρι με τυρί μπορεί να λύσουν το πρόβλημα. Ομως, μέσα στο πλαίσιο της δημοσιονομικής κρίσης, η πολιτεία αυτό μπορεί να δώσει», πρόσθεσε.
Επίσης, σήμερα και τη Δευτέρα θα μπορούν οι εκπαιδευτικοί να υποβάλλουν αίτηση για να διδάξουν σε Κέντρα Ενισχυτικής Διδασκαλίας (ένα είδος κρατικών φροντιστηρίων για μαθητές γυμνασίου). Με βάση την απόφαση που υπογράφει ο υφυπουργός κ. Θ. Παπαθεοδώρου, τα μαθήματα θα αρχίσουν από τα μέσα Απριλίου, δηλαδή με καθυστέρηση, καθώς τότε πλέον θα απομένει λίγο περισσότερο από ένας μήνας για την ολοκλήρωση των σχολικών μαθημάτων.
πηγή:enet.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook