
Μάλιστα είχε υποστηρίξει πως θα σταματούσε την τηλεόραση για να γίνει νηπιαγωγός. Τώρα λοιπόν η παρουσιάστρια εκτός από τις επενδύσεις της στα Άχλα της Άνδρου μαζί με τον σύντροφό της
Ματέο Παντζόπουλο, σκέφτεται να ανοίξει και το δικό της παιδικό σταθμό.
Σύμφωνα με το TV Menu, η Ελένη ενδέχεται να ασχοληθεί με τα παιδιά μετά το τέλος της τηλεοπτικής της καριέρας και έχει ξεκινήσει να κάνει σχέδια, ώστε να ανοίξει κάποια στιγμή τον δικό της παιδικό σταθμό.
Πηγή: gossip-tv.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...