aitoloakarnanianet: ΑΠΟΨΕΙΣ

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Κυριακή 9 Αυγούστου 2015

Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΕΞΟΜΟΛΟΓΟΣΗ του Γιάννη, 17 ετών: "Η μητριά μου ήταν το...κάτι άλλο! Όλα ξεκίνησαν όταν..."

Κατηγορία ΑΠΟΨΕΙΣ στις   3:40 μ.μ.  |  Κυριακή 9 Αυγούστου 2015
Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΕΞΟΜΟΛΟΓΟΣΗ του Γιάννη, 17 ετών:

Το πρωί σηκώθηκα με ατελείωτες @@@ όπως πάντα. Η μητριά μου κοιμάται στον καναπέ και ο πατέρας μου στη δουλειά. Έριξα μια ματιά στη μητριά μου που κοιμόταν. Την πλησίασα αθόρυβα. Ήταν γυμνή, σκεπασμένη με την κουβέρτα μέχρι το στήθος και η @@@ μου εκτοξεύθηκε κοιτάζοντας τα στήθη της.

Έτρεξα στο δωμάτιο μου χωρίς φασαρία και πήρα το κινητό μου. Άνοιξα την κάμερα και άρχισα να τραβάω εστιάζοντας στις ρώγες της που ήταν σκληρές και τεντωμένες. Το θέαμα με έκανε να χάσω το μυαλό μου. Έκλεισα την κάμερα και άπλωσα δειλά το χέρι μου στο στήθος της. Με τα δάχτυλα μου σχημάτισα κύκλο γύρω από την @@@ της ρώγα. Δεν κινήθηκε. Σύντομα έγινα πιο τολμηρός και έπιασα τη ρόγα της ανάμεσα στον αντίχειρα και το δείκτη. Το χέρι της κινήθηκε αργά και πίεσε το χέρι μου στο βυζί της. Άπλωσα όλη μου την παλάμη πάνω του, ανοίγοντας τα δάχτυλα μου για να φυλακίσουν τη ρώγα της ανάμεσα τους. Πίεσα τη ρώγα της πιο έντονα και αναστέναξε γυρίζοντας προς το μέρος μου. Το έλευθερο χέρι της με τράβηξε από το παντελόνι και με τράβηξε κοντά της.

- Μαμά...

ψυθίρισα προσπαθώντας να μην την ξυπνήσω αν κοιμόταν ακόμα.

- Χρόνια πολλά άντρα μου...

απάντησε και ανοίγοντας τα μάτια της με κοίταξε και χαμογέλασε. Πράγματι σήμερα γινόμουν 17, μα δεν είχα ιδέα πως θα ήταν η μέρα που θα έχανα την παρθενιά μου. Με τράβηξε στον καναπέ ανασηκώθηκε και αφού με ξάπλωσε, ξάπλωσε κι εκείνη από πάνω μου. Άρχισε να με φιλά με πάθος και το χέρι της χάθηκε μέσα στη φόρμα μου, αρπάζοντας την @@@ μου @@@@. Μου την έπαιξε έτσι μερικές φορές και αμέσως μετά έσπρωξε τη φόρμα μου να κατέβει χαμηλότερα.

Γλύστρισε πάνω μου προς τα κάτω περνώντας τα βυζιά της πάνω από την @@@ μου, κόντεψα να χύσω με τη μία, μέχρι που έφτασε το πρόσωπο της στο ύψος που τη βόλευε για να τον πάρει στο στόμα. Έπαιξε τη γλώσσα της για λίγο στο @@@@ και τον πήρε όλο στο στόμα της. Η αίσθηση προτόγνωρη και η καύλα μου στα ύψη καθώς ρούφαγε το καυλί μου και έβγαζε @@@@  αναστεναγμούς.

Μετά από λίγο, ανασηκώθηκε και κοιτάζοντας με στα μάτια σχεδόν με διέταξε.

- @@@ με...

Δεν έβγαλα λέξη. Έκανα μόνο αυτό που μου είπε. Εκείνη ξάπλωσε πίσω στον καναπέ κι εγώ βολεύτηκα ανάμεσα στα πόδια της χώνοντας την @@@ μου στο @@@ της. Άρχισα να τη @@@ όσο πιο δυνατά, αλλά και αδέξια, μπορούσα για κανένα δίλεπτο γιατί δεν κράτησε περισσότερο και...

- θα @@@ μαμά...

Σηκώθηκε και μου την έπαιξε μέχρι που έχυσα στο πρόσωπο και τα βυζιά της. Όταν τελείωσα, έβγαλε έναν αναστεναγμό ευχαρίστησης, σηκώθηκε και μου ψυθίρισε στο αυτί...

- Την επόμενη φορά, φόρεσε προφυλακτικό για να μη σε κόψω.

Σάββατο 8 Αυγούστου 2015

Το ΜΥΣΤΙΚΟ της Μαρίας, 22 ετών: "To έκανα για τα λεφτά"... Διαβάστε ΕΔΩ όλη την ιστορία!

Κατηγορία ΑΠΟΨΕΙΣ στις   10:40 μ.μ.  |  Σάββατο 8 Αυγούστου 2015
Το ΜΥΣΤΙΚΟ της Μαρίας, 22 ετών:

Πριν αρκετό καιρό είχα βγει με τη φίλη μου και μας πλησίασε ένας τριαντάρης να μας την πέσει. Η φίλη μου ξενέρωσε γιατί έκανε αρκετά πρόστυχο πέσιμο και του είπε να φύγει αλλά η αλήθεια είναι πως εμένα μου άρεσε. Όταν πήγε η φίλη μου τουαλέτα με πλησίασε αυτός πάλι αλλά εγώ του είπα πως δε μπορώ να φύγω χωρίς τη φίλη μου οπότε απλά του έδωσα το τηλέφωνο μου.

Τις επόμενες μέρες με ενοχλούσε συνέχεια με μηνύματα και τηλέφωνα αλλά εγώ είχα γεμίσει αμφιβολίες γιατί αυτός ήθελε μόνο σεξ, μου έστελνε πολύ πρόστυχα πράγματα (με έλεγε πουταν... του, καργ... και τέτοια) και ένιωθα πως δε θέλω τελικά να κάνω μαλακία στο αγόρι μου. Στο τέλος αφού του είπα ξεκάθαρα όχι, είπε πως θα μου δώσει 100 ευρώ να με γαμ....

Παλιά είχα φαντασιωθεί πως με πηδάει κάποιος και με πληρώνει αλλά ένιωθα πως θα ήμουν πολύ χαζή αν έλεγα ναι. Επίσης φοβόμουν επειδή δε τον ήξερα και μπορεί να γινόταν τίποτα άσχημο. Η ιδέα όμως είχε μπει μέσα μου για τα καλά και όσο περνούσε ο καιρός ανακάλυπτα πως ενώ το έκανα με το αγόρι μου τον σκεφτόμουν να με γαμ....

Μετά από περίπου ένα μήνα ένω είχαμε πολύ καιρό να μιλήσουμε του ξαναέστειλα μήνυμα και είπα πως τελικά ενδιαφέρομαι. Αυτός είπε πως είχε ξενερώσει να με παρακαλάει και δεν ήθελε πια, και μου είπε αν με ενδιέφερε πραγματικά έπρεπε να κάνω κάτι για να το αποδείξω, οπότε εγώ του έστειλα MMS φωτό το μουν.... μου και δέχτηκε τελικά να πάω για 50 ευρώ.

Ήταν παράξενο να κάνω σεξ με κάποιον που δε νοιαζόταν καθόλου αν μου άρεσε αυτό που κάνει και που απλά μου έδινε οδηγίες τι να του κάνω. Ήταν αρκετά βίαιος, με έβριζε πολύ και στο τέλος ήθελε να εκσπερματώσει μέσα στο στόμα μου, κάτι που δεν είχα ξανακάνει ποτέ. Γενικά δεν ξέρω αν μου άρεσε το σεξ ή όχι αλλά σίγουρα με έφτιαχνε η ιδέα πως με πληρώνει και άρα πρέπει να του λέω ναι σε όλα. Μου έδωσε τελικά τα λεφτά στο τέλος αλλά ακόμα δε τα έχω ξοδέψει. Μου έχει στέιλει μήνυμα μερικές φορές αλλά δεν έχω απαντήσει.

Τι να κάνω;



pestoedo.com

Παρασκευή 7 Αυγούστου 2015

Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ της Κατερίνας, 19 ετών: "Θέλω να το κάνω με"....

Κατηγορία ΑΠΟΨΕΙΣ στις   5:40 μ.μ.  |  Παρασκευή 7 Αυγούστου 2015
Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ της Κατερίνας, 19 ετών:


Ειμαι η Κατερινα 19χρ. και τους τελευταιους μήνες λείπει το αγορι μου στο στρατο. Το διαστημα αυτο εχω παιξει γενικα με μερικους αντρες αλλα μου εχει καρφωθει η ιδεα να με πηδ.... καποιος σαρανταρης αλλα παντρεμενος!!


Δεν ξερω πως ξεκινησε αυτο, παντα γαμ.... μονο με αγορια της ηλικιας μου ή λιγα χρονια μεγαλυτερα, αλλα τωρα με τρελαινει η ιδεα να πηγαινω με καποιον που απαταει τη γυναικα του για μενα, ειναι μεγαλυτερος και γενικα μου φερεται χωρις σεβασμο...


Αυτο που με απασχολει ειναι πως μου αρεσει πολυ το αφεντικο μου και θα ηταν τελειος να κανω αυτο που σκεφτομαι μαζι του. Είναι 43 και προσεχει πολυ την εμφανιση του, κι εγω προσπαθω να κανω ό,τι μπορω για να με προσεξει και να κανουμε κατι.

Πώς μπορω να σιγουρεψω πως θα με πηδ....;;;;







pestoedo.com

Σάββατο 20 Ιουνίου 2015

Χάρρυ Κλυνν: Εμπρός λοιπόν, ας χρεοκοπήσουμε...

Κατηγορία ΑΠΟΨΕΙΣ στις   10:20 μ.μ.  |  Σάββατο 20 Ιουνίου 2015

Ας βγούμε από το ευρώ και ας σταματήσουν να γίνονται εισαγωγές. Και ας πεινάσουμε όπως προσπαθούν να μας πείσουν οι ξένοι και οι Έλληνες δοσίλογοι των καναλιών. Όλοι λένε ότι θα σταματήσουν να γίνονται εισαγωγές, αλλά έκατσε κανείς από εσάς να σκεφτεί τι ακριβώς εισάγουμε και τι ακριβώς θα πάψει να έρχεται στην Ελλάδα; Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή...

-Θα σταματήσουμε να εισάγουμε αυτοκίνητα. Τότε να δείτε κλάμα που θα ρίξουν Γερμανοί και Γάλλοι που δεν θα ξαναπουλήσουν ούτε ένα αυτοκίνητο τα επόμενα χρόνια.

-Θα σταματήσουμε να εισάγουμε γάλα, τυριά και βούτυρο. Τότε να δείτε κλάμα που θα ρίξουν τα φασιστόμουτρα οι Βέλγοι και οι Ολλανδοί.
-Θα σταματήσουμε να εισάγουμε ξηρούς καρπούς από την Τουρκία.
-Θα σταματήσουμε να εισάγουμε καρπούζια και σταφύλια από την Αφρική.
-Θα σταματήσουμε να εισάγουμε σταφίδες από την Χιλή (αν είναι δυνατόν!.
-Θα σταματήσουμε να εισάγουμε σπορέλαια και άλλα γράσα.
-Θα σταματήσουμε να εισάγουμε ρετσίνα από την Καλιφόρνια (θου Κύριε).
-Θα σταματήσουμε να εισάγουμε τις εκατοντάδες είδη από οινοπνευματώδη ποτά.
-Θα σταματήσουμε να εισάγουμε τυριά, κονσέρβες, κέικ, ζαμπονάκια κλπ.
-Θα σταματήσουμε να εισάγουμε κινητά, τηλεοράσεις, υπολογιστές και τα χίλια δυο ηλίθια γκάτζετ που στραβώνουν τον κόσμο.
-Θα σταματήσουμε να εισάγουμε τα εκατοντάδες είδη καπνού, πούρων και άλλων δηλητηρίων.
-Θα σταματήσουμε να εισάγουμε τα πατζάρια τουρσί από την Γερμανία (θεέ μου, θεέ μου).
-Θα σταματήσουμε να εισάγουμε τα δεκάδες είδη ξένων γλυκών και σοκολατοειδών που στέλνουν τα λεφτά μας στο εξωτερικό και την χοληστερίνη στα ύψη.
-Θα σταματήσουμε να εισάγουμε ρούχα, παπούτσια, παιχνίδια, και πληθώρα από άχρηστα είδη για το σπίτι (μέχρι κόφτης για να κόβεις σε ίσια κομμάτια την μπανάνα υπάρχει!!!).
Ας επιστρέψουμε στην εποχή του 60.
Ας περπατήσουμε και πάλι ήσυχοι στον άδειο δρόμο.
Ας κοιμηθούμε το βράδυ χωρίς να ξυπνάμε από τον κάθε αργόσχολο ηλίθιο που τριγυρνάει με το αμάξι ακούγοντας τουρκογύφτικα καψουρολαϊκά ή χαζά ραπ στην διαπασών.
Ας φάμε λιγότερο και ας χάσουμε το υπέρβαρο λίπος μας.
Ας κάνουμε πάλι γιορτές-ρεφενέ.
Ας ξανακάνουμε αληθινούς φίλους, αντί για τους ηλεκτρονικούς που έχουμε σήμερα.

Ξυπνάτε μαλ......ες Έλληνες. Έχουμε περάσει δια πυρός και σιδήρου. Έχουμε δώσει τα φώτα του πολιτισμού στον κόσμο. Έχουμε τσακίσει στον δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο την ιταλική και γερμανική υπερδύναμη. Και έχουμε καταντήσει σήμερα να ζητιανεύουμε από τους κωλο-ευρωπαίους και να τους παρακαλάμε να μας πηδάνε ώστε να έχουμε βίντεο και κινητά. Και από πάνω καθόμαστε και μας βρίζουν...

Χάρρυ Κλυνν

Παρασκευή 19 Ιουνίου 2015

Έπεσαν οι μάσκες των πιστωτών μας - Τα ατού της Ελλάδας...

Κατηγορία ΑΠΟΨΕΙΣ στις   8:00 μ.μ.  |  Παρασκευή 19 Ιουνίου 2015

Όχι , δεν πολιτικολογούμε , είμαστε όμως σε θέση να γνωρίζουμε εκ των έσω την «εσωτερική » ατμόσφαιρα , πιστέψτε μας...
την οποία και σας γνωρίζουμε .

Η Ελλάδα πράγματι επιλέχτηκε ( το 2007 ) για να παίξει το ρόλο του κράτους μέλους της Ευρωπαϊκής Ένωσης σε πτώχευση, προκειμένου να «δημιουργήσει» το μεγάλο πρόβλημα για το οποίο η Ευρωπαϊκή Ένωση πρόκειται να «βρει» τη «λύση» σύντομα.

Ποιο είναι αυτό;

…ότι  , αν το ελληνικό πρόβλημα δεν λυθεί, η Νότια Ευρώπη θα χρεοκοπήσει, κάτι που θα προκαλέσει την κατάρρευση ολόκληρου του ευρωπαϊκού χρηματοπιστωτικού συστήματος και κατά συνέπεια την πτώχευση του συνόλου της ευρωπαϊκής οικονομίας.

Γιατί;

Η Ευρωζώνη είναι καταδικασμένη να καταρρεύσει από τότε που τα ευρωπαϊκά κράτη του Νότου (καθώς και αυτά της Ανατολικής Ευρώπης) δεν μπορούν να στηρίξουν την οικονομία τους.

Έτσι , προωθείται ένας  κεντρικός ευρωπαϊκός προϋπολογισμός, όπου τα ευρωπαϊκά κράτη θα πρέπει να στείλουν το μεγαλύτερο μέρος από τα χρήματα των φορολογουμένων τους σε μια κεντρική ευρωπαϊκή κυβέρνηση που στην τελική θα καθορίζει τους εθνικούς προϋπολογισμούς .

Σκοπός είναι η Ευρωπαϊκή Ένωση να καταστεί ένα πραγματικό υπερκράτος (κεντρική φορολογία και δημοσιονομική πολιτική) και με τον δικό της  στρατό κτλ

Ως εδώ καλά δεν υπολόγισαν όμως την ανθρωπιστική κρίση που προκάλεσαν και η οποία δεν «συναινεί» στην δημιουργία αυτού του Ευρωπαϊκού  τραπεζικού λόμπι σε βάρος των Ευρωπαίων πολιτών.

Για άλλη μια φορά η Ιστορία , εμπιστεύτηκε την Ελλάδα .

Τα παρακάτω ατού της Ελλάδας , της εκπροσώπου πλέον , των «φτωχών » και οικονομικά εξαρτημένων χωρών στην Ευρώπη  είναι ιστορικά , είναι ακαταμάχητα  είναι τα παρακάτω .

1-Οι νόμοι της φύσης εί αι αλάνθαστοι , η σταθερότητα και η αντοχή της Ελλάδας στις διαπραγματεύσεις θα εκληφθούν τελικά , θετικά από τις αγορές  , δημιουργώντας ένα εξαιρετικό κλίμα υπέρ των Ελληνικών θέσεων… υπολογίζομε μέσα Ιουλίου.


2-Στη Ρώμη το 1957, συνενώνονται  η Γαλλία, η Γερμανία, η Ιταλία και οι χώρες της Μπενελούξ σε μια Κοινότητα την Ε.Ο.Κ . Το τότε  όραμα της Ευρωπαϊκής ολοκλήρωσης έγινε πλέον στόχος … 58 χρόνια μετά ,58 χρόνια προσπάθειας για Ευρωπαϊκή ολοκλήρωση , η έξοδος χώρας από την Ε.Ε , θα σημάνει ( παρά τον ανωτέρω σχεδιασμό ) τεράστιο αρνητικό  «ψυχολογικό » αντίκτυπο και θα ισούται με οπισθοδρόμηση και διάλυση της Ευρωζώνης …. επειδή ακριβώς το μοντέλο δεν είναι ανθρωποκεντρικό .

3-Εάν η Ευρώπη δεν μπορέσει να χειριστεί το πρόβλημα μιας μικρής χώρας όπως η Ελλάδα, που αντιπροσωπεύει το 2% της οικονομίας της , θα δηλώσει «ενώπιον της παγκόσμιας οικονομίας » πρωτοφανής αδυναμία που θα σημάνει την καταστροφή του ευρώ και θα επιτρέψει την διείσδυση άλλων οικονομιών σε αυτή της Ευρωπαϊκής .

4-Μετά από 5 χρόνια λιτότητας ο Ελληνικός λαός ΔΕΝ ΘΑ ΧΑΣΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ εάν δια στόματος  πρωθυπουργού , πει ένα ακόμα ιστορικό ΟΧΙ !! … οι πιστωτές μας έκαναν ένα μοιραίο λάθος … ενεργοποίησαν το ένστικτο επιβίωσης  ενός λαού που η ιστορία του  προέρχεται από τα βάθη των αιώνων .

5-Το αντίβαρο στην ευρωπαϊκή ( γερμανικής κυρίως έμπνευσης ) πολιτική λιτότητας , είναι πιο ισχυρότερο από ποτέ ιδιαίτερα στις νότιες ευρωπαϊκές χώρες και γίνεται πιο ισχυρό όσο  οι πιστωτές μας , καθυστερούν στην διαγραφή του Ελληνικού χρέους , που είναι και η μόνη βιώσιμη λύση για όλους … η μπάλα είναι στο γήπεδό τους .
Πρέπει να καταλάβουν ότι πολεμάμε και για αυτούς .

6-Το Ευρωκοινοβούλιο ενέκρινε ψήφισμα με βάση το οποίου το ΝΑΤΟ θα πρέπει να διατηρήσει την στρατιωτική υπεροχή τόσο στον αέρα όσο και στη θάλασσα, στην περιοχή της Μαύρης Θάλασσας και να διασφαλίσει την ικανότητά του να ελέγχει την περιοχή» … το γεοπολιτικό  φλερτ τη Ελλάδος με την Ρωσία, θα ήταν το τελευταίο πράγμα που θα ήθελε στην φάση αυτή η Ε.Ε

7-Τα Βαλκάνια ήταν , είναι και θα είναι , μία αρένα αντιπαράθεσης μεταξύ της Ρωσίας και της Δύσης. Στην φάση αυτή ,οι δυτικές κυβερνήσεις αγωνιούν για να διατηρήσουν την σταθερότητα και να περιορίσουν την Ρωσική Επιρροή στην ¨καρδιά¨ ενός ενεργειακού πολέμου ... η δυναμική αυτή «πιστώνει » τα ύψιστα , την γεωστρατηγική θέση της Ελλάδας ,μιας χώρας , που μπορεί και συνομιλεί με όλους .

8-Το Ισλαμικό Κράτος ζητά τρομοκρατικές επιθέσεις στη «γειτονιά» μας . Ο κίνδυνος εντοπίζεται περισσότερο σε συγκεκριμένες χώρες των Βαλκανίων, με χαρακτηριστικά παραδείγματα τη Βοσνία και το Κοσσυφοπέδιο, καθώς και μέρη της ΠΓΔΜ και της Σερβίας, όπως και το Σαντζάκ (Αλβανία), όπου παρουσιάζονται τάσεις ριζοσπαστικοποίησης… και εδώ η Ελλάδα ως το πιο σημαντικό  στο πεδίο αυτό φυσικό σύνορο της Ε.Ε , έχει σημαντική συμβολή στην προστασία της .

9-Η ΕΕ εκφράζει για άλλη μία φορά σοβαρές ανησυχίες και καλεί την Τουρκία να αποφύγει κάθε είδους απειλή ή ενέργεια στρεφόμενη κατά κράτους μέλους, ή αιτία τριβής ή ενέργειες, που θα μπορούσαν να βλάψουν τις καλές σχέσεις γειτονίας και την ειρηνική διευθέτηση των διαφορών», αναφέρει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή … αναγνωρίζοντας τον σημαντικό ρόλο της Ελλάδας  στη Μεσόγειο.

10-Η Ε.Ε δεν είναι έτοιμη να « δεχτεί  στους κόλπους της » ισλαμικό κράτος κατά την επέκτασή της προς τα Ανατολικά της . Η Ελλάδα αποτελεί ασπίδα σε αυτό και απορροφά όλους σχεδόν τους κραδασμούς .

11-Δεν προβλέπετε διαδικασία εξόδου χώρας μέλους , όπερ σημαίνει ότι μόνο ο εξαναγκασμό της θα την οδηγήσει στην έξοδο . Όμως τότε ακριβώς η Ε.Ε θα δείξει ( για να πετύχει τον εξαναγκασμό ) όλα εκείνα τα αρνητικά της στοιχεία που θα την μεταλλάξουν σε ένα καθαρά τραπεζικό λόμπι που γρήγορα θα τύχει της απόρριψη των Ευρωπαίων πολιτών …. τούτο το γνωρίζουν … τούτο ήδη φαίνεται.

Κατά την ταπεινή μας άποψη λοιπόν , πολλά  και ακόμα περισσότερα δείχνουν ότι η αξία της μικρής Ελλάδας – με αυτές τις συγκυρίες -   είναι μη μετρήσιμη και δεν δύναται να αποτιμηθεί σε χρήμα .

Επαφίεται συνεπώς σε όλους μας ,στο καθένα μας από την θέση που βρίσκεται ,  να αναδείξει ώστε τελικά όλοι μαζί , να αναδείξουμε  την αξία αυτή .

ΟΜΑΔΑ ΥΨΗΛΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΣΗΣ
h.t.police100@gmail.com
http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/

Κυριακή 7 Ιουνίου 2015

Όλγα - 23 ετών: "Πηγαίνω παράλληλα με τον... πατριό μου, τον γιο του και έναν συμφοιτητή μου"...

Κατηγορία ΑΠΟΨΕΙΣ στις   12:00 π.μ.  |  Κυριακή 7 Ιουνίου 2015

Με αφορμή το άρθρο της Σοφίας , θέλω να εκμυστηρευτώ και εγώ τον δικό μου Γολγοθά που βιώνω. Μπορεί να φαίνεται περίεργο όλο αυτό που ζω, αλλά είναι η σκληρή πραγματικότητα που ζω τα τελευταία δυο χρόνια και με κάνει να...
πνίγομαι. Κατ' αρχήν για την μητέρα μου, που με έχει μεγαλώσει με αρχές, τις οποίες καταπάτησα και φταίω μόνο εγώ.

Προέρχομαι από μια σχέση (την πρώτη μου ολοκληρωμένη), που με έκανε να μην έχω καμία αυτοπεποίθηση. Μέσα από αυτή την σχέση, έμαθα να "μισώ" τον εαυτό μου, το σώμα μου και να νομίζω πως είμαι απαρατήρητη.

Πριν δυο χρόνια, αποφάσισα να διακόψω από αυτή την σχέση. Και να προσπαθήσω να κεντρίσω το ενδιαφέρον σε διάφορους άντρες. "Εκμεταλλεύτηκα" όσους είχα γύρω μου και εστίασα πρώτα στον άνθρωπο που βρίσκεται μέσα στο σπίτι μου. Τον πατριό μου, τον σύζυγο της μητέρας μου.

Εγώ του την έπεσα
Τον αιφνιδίασα. Δεν είναι τέτοιος άνθρωπος. Του "κουνήθηκα" και ενέδωσε μετά από λίγο καιρό. Δεν είναι μεγάλος. 49 ετών σήμερα. Και η μητέρα μου 43 ετών. Μου άρεσε που κατάφερα να τον κάνω να ξανανιώσει. Το ίδιο έπαθα και εγώ. Ένιωσα ότι είμαι κάποια, ότι αρέσω στους άντρες, ότι είμαι ποθητή. Και εκεί, πάνω στο "πικ" της επιβεβαίωσης μου, πριν ένα χρόνο περίπου άρχισα να την πέφτω στον γιο του. Ένα χρόνο μεγαλύτερος από εμένα. Στην αρχή σοκαρίστηκε, αλλά γρήγορα τον είχα "τυλίξει". Ότι έμαθα από τον πατέρα του, το δίδασκα στον γιο.

Η αλήθεια είναι, ότι πλέον με τον πατριό μου, συμβαίνει 1-2 φορές τον μήνα, με τον γιο του κάθε εβδομάδα, 1-2 φορές. Και αυτό, επειδή έχω ταυτόχρονα και μια τρίτη, παράλληλη σχέση με έναν συμφοιτητή μου. Με αυτόν σχεδόν κάθε μέρα βρισκόμαστε.

Δεν ξέρω τι να κάνω πλέον και θέλω πραγματικά την βοήθειά σας. Νιώθω ντροπή για ότι έχω κάνει, αλλά αυτό μου έδωσε την αυτοπεποίθηση που ήθελα να αποκτήσω.

Σ.Σ.: Άκου Όλγα. Με το που ήρθε το email και το διάβασα σκέφτηκα ότι εσύ δεν είσαι απλά η Όλγα. Σκέφτηκα ότι είσαι η Όλγα, η... παρτόλα. Αφού το ξαναδιάβασα, το πήρα αλλιώς και είδα τα βαθύτερα αίτια των όσων έκανες. Τα στάθμισα, τα ζύγισα και έστω και καθυστερημένα, αφού το έστειλες το email από το μεσημέρι, απαντώ τώρα. Το ότι έκανες ότι έκανες με τον πατριό σου, πίστεψέ με, ευθύνη δεν έχεις εσύ καμία. Αλλά αυτός, που δεν τιμάει την κόρη της γυναίκας του. Άσχετα αν η γυναίκα του το έκανε με άλλον άντρα. Άρα αυτός εγκλημάτισε και μην σου πω ότι θέλει και μερικές ψιλές. Για τον γιο του τι να πω. Μετεφηβικές βλακείες είναι που ίσως να μην τις θυμάστε μετά από κάποια χρόνια. Από αυτή την ιστορία το μόνο νορμάλ, είναι ότι πλέον είσαι με έναν συμμαθητή σου. Τέλος, πιστεύω, πως αυτά που έχεις κάνει με τον πατριό σου, θα σε "κυνηγούν" για μια ζωή, γιατί είναι πραγματικά σοβαρό το θέμα. Ελπίζω, μετά από αυτή την απάντηση, να σταματήσεις να κάνεις... κόλπα με πατέρα και γιο και να παραμείνεις με τον νεαρό συμφοιτητή σου.

Φιλικά
Έμυ
http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/

Δευτέρα 30 Μαρτίου 2015

Η μετάνοια του ελληνικού λαού

Κατηγορία Άρθρα στις   6:49 π.μ.  |  Δευτέρα 30 Μαρτίου 2015

Γράφει ο Γιώργος Αθανασίου
Εδώ και 5 χρόνια ζούμε μια κατάσταση πρωτόγνωρη για τα δεδομένα της... νεότερης ιστορίας της Ελλάδας, αλλά ίσως και της συνολικής από αιώνων. Τα πάντα εξελίχθηκαν πολύ γρήγορα σε σχέση με άλλες περιόδους της ιστορίας μας λες και η ιστορία πάτησε γκάζι να προλάβει κάτι...

Εκατοντάδες αποκαλύψεις για σκάνδαλα, μίζες, δωροδοκίες, απάτες, δολοπλοκίες, ίντριγκες, πάθη, αποπλανήσεις, εξαπατήσεις, κλοπές, προδοσίες. Αναρωτιέται κανείς πως, που και πότε συνέβαιναν αυτά, τι είδους λαός είμαστε, πότε άρχισαν τα βάσανα και, ευκταίο, πότε θα τελειώσουν!

Γιατί εμάς και όχι άλλους; Γιατί τη μικρή Ελλαδίτσα και όχι την τεράστια Ιταλία ή την Αγγλία που έχουν τριπλάσια χρέη από εμάς; Γιατί μια τόσο μικρή οικονομία επηρεάζει ολόκληρη την Ευρωζώνη ή και τις... ΗΠΑ; Άλλωστε, οι άλλοι χρωστούν περισσότερα! Γιατί χτυπούν αλύπητα εμάς;

Ναι, έχουμε δίκιο να έχουμε δικό μας νόμισμα…
Ναι, έχουμε δίκιο να έρθουμε σε ρήξη με τους εκμεταλλευτές μας…
Ναι, έχουμε δίκιο που μας χρεοκόπησαν με αποβιομηχάνιση, κλοπές, λογιστικά κόλπα, λαθρομετανάστευση, ξένα Supermarkets, μειώσεις μισθών κλπ.
Ναι, έχουμε δίκιο να προβούμε σε στάση εξωτερικών πληρωμών, δηλαδή να σταματήσουμε να πληρώνουμε τοκοχρεωλύσια προς τους τοκογλύφους δανειστές…
Ναι, έχουμε δίκιο να φυλάξουμε τα χρήματα για τη διάσωση του πληθυσμού, να σώσουμε τον Ελληνισμό από την ανθρωπιστική κρίση…
Ναι, έχουμε δίκιο ΣΕ ΟΛΑ! Κανείς δε λέει ότι έχουμε άδικο, όλες οι φωνές που φωνάζουν στην ενδοχώρα είναι 100% δίκαιες, οι φωνές των αγροτών, των μισθωτών, των εκπαιδευτικών, των στρατιωτικών, των ιδιωτικών υπαλλήλων κ.ο.κ.

Πλην όμως τα δεινά της χιλιοβασανισμένης Ελλάδας όλως παραδόξως συνεχίζονται και φαντάζουν ατέλειωτα με οποιαδήποτε κυβέρνηση βρεθεί σε θέση οδηγού. Παράλληλα, τα εκατοντάδες λογικά ερωτήματα και τα χιλιάδες "γιατί" απλών ανθρώπων παραμένουν ακατανόητα-αναπάντητα με "συμβατικές" απαντήσεις...

Είναι γιατί οι απαντήσεις δεν υπάρχουν στη λογική ή σ' αυτή τη μορφή του κόσμου που ζούμε αλλά στον πνευματικό χώρο!

Ωστόσο, υπάρχει εξήγηση που καλύπτει όλο το φάσμα και προσφέρει τις λύσεις αλλά για πολλούς ίσως φαντάζει αταίριαστη, άκαιρη, παιδική, ουτοπική, αφελής, ανούσια, του τύπου "έλα μωρέ, αυτά δεν υπάρχουν, ακόμα εκεί θα είμαστε;". Πολλοί δε, χλευάζουν αυτοστιγμεί τέτοιες απόψεις και επιτίθενται με άλλου είδους κατηγορίες…

Υπάρχει μια εξήγηση που κάποιες φωνές τη μεταδίδουν αλλά αποσιωπάται εντέχνως.

Η εξήγηση είναι ότι η Ελλάδα αμάρτησε σφόδρα!

Αμάρτησε όταν εγώ, κυριολεκτικά εγώ γιατί κανείς δεν είναι καθαρός, εσύ, ο γείτονας, ο συνάδελφος, ο έμπορος, ο εκπαιδευτικός, ο εφοριακός, ο ιερέας, ο γιατρός, ο εφοπλιστής, ο βιοτέχνης-βιομήχανος, ο φαρμακοποιός, ο μηχανικός, ο/η σύζυγος δεν πράτταμε σύμφωνα με τη συνείδησή μας και, κυρίως, σύμφωνα με συνείδηση κατά Χριστόν!

Ο λαός αυτός αμάρτησε ασύστολα επί δεκαετίες, όταν

-Γέμιζε τα bar και τις παραλίες με γυμνόστηθα κορμιά και στριγκοκαλυμμένα θηλυκοαρσενικά οπίσθια έτοιμα για ζωώδεις συνουσίες στο δρόμο, στο παγκάκι ή στα στενά, μετά από ολονύχτιο μεθύσι και πόση πολλών λίτρων αιθυλενογλυκόλης…

-Σύζυγοι απατούσαν επί χρόνια τις συζύγους τους με παλλακίδες ή γραμματείς σε επαγγελματικά Σαββατοκύριακα ή ραντεβού ή άλλες ευνόητες υποχρεώσεις…

-Σύζυγοι απατούσαν επί χρόνια τους συζύγους τους με το αφεντικό, το συνάδελφο στο γραφείο, το γείτονα ή το νεαρό του γυμναστηρίου, της παραλίας ή του καφέ…

-Νομιμοποιήσαμε, καθ’ υπόδειξη αλλοδαπών πολιτισμένων ρευμάτων-κοσμοθεωριών τους γάμους ομοφυλόφιλων, το εμπόριο ναρκωτικών, τη φοροδιαφυγή υψηλά ισταμένων, κ.ά.

-Αδιαφορούσαμε για τα παιδιά μας που εκτράφηκαν με βίαιη τηλεόραση, τυφλό-καρκινογόνο προσανατολισμό στην εξασφάλιση μιας θέσης στο δημόσιο και απενεργοποίηση όλων των εσώτερων ψυχικών δυνάμεων και ταλέντων, βίαια παιχνίδια, άκρατη καλοπέραση και γονική αδυναμία συνοδευόμενη από ανεξέλεγκτα χαρτζιλίκια και αγορές Adidas-Nike-Puma-ipad-mp4 μόνο για επίδειξη στο σχολείο…

-Ζούσαμε κι εμείς, μαζί με τα παιδιά μας, με πρότυπα ξένα, υλιστικά, χωρίς κανενός είδους πνευματικής ζωής και ζωής δια του παραδείγματος (μελέτη του Ευαγγελίου-προσευχή), μεταφέροντας έτσι στα παιδιά μας την εντύπωση ότι δε χρειαζόμαστε το Θεό!

-Ο εφοριακός λαδώνονταν ασύστολα από τους υψηλόμισθους, υψηλά ιστάμενους και κεφαλαιούχους, χτίζοντας με τα έσοδα κρυφές βίλες σε ειδυλλιακές τοποθεσίες, απλησίαστες στους θνητούς…

-Ο φαρμακοποιός έκλεβε την αποθήκη και πουλούσε φάρμακα χωρίς συνταγογράφηση και χωρίς απόδειξη…

-Ο γιατρός/χειρουργός πάσαρε ακριβά και ψεύτικα φάρμακα σε ασθενείς του για να τους αρρωστήσει εκ προθέσεως και να τους δέσει προκαταβολικά στον πόνο και τη δυστυχία τους ή έπαιρνε φακελάκι για να εγχειρήσει έγκαιρα ή αδιαφορούσε για το φτωχό…

-Ο βιοτέχνης-βιομήχανος έκλεβε το κράτος ασυστόλως, κατακρατούσε μισθούς εργαζομένων, δεν απέδιδε φόρους επί δεκαετίες ή πουλούσε τα προϊόντα του στη διπλάσια/τριπλάσια τιμή (ενώ στις εκπτώσεις τις μείωνε μόνο κατά 30%, κερδίζοντας ΠΑΛΙ μεγάλα ποσοστά, εις βάρος του εν αγνοία, κοιμώμενου και αδιάφορου πελάτη)…

-Ο εκπαιδευτικός, ο καθηγητής, ο ΔΕΗτζής, ο ΟΤΕτζής, ο δικαστικός, ο γιατρός, ο υπάλληλος ΔΟΥ-Ταχυδρομείου-Κτηματολογίου-Νοσοκόμος κλπ., διορίζονταν στο Δημόσιο και θεωρούσε ότι τώρα τελείωσε η ζωή του και θα αράξει, αδιαφορώντας τελείως για την ποιότητα της προσφερόμενης εκ μέρους του εργασίας προς τον πολίτη και απαξίωση της βελτίωσης του επαγγελματικού του μέλλοντος, θεωρώντας τα ουτοπίες για νεφελοβάμονες…

-Ο μηχανικός αυτοκινήτων χρέωνε επιπλέον επισκευές και ανταλλακτικά στο αυτοκίνητό σου, εν αγνοία του πελάτη (ποιος μηχανικός θέλει να ξυπνήσουν οι πελάτες-οδηγοί;;) και τρομοκρατώντας τον ότι αν δεν το αλλάξει θα εκραγεί στο δρόμο…

-Ο ιερέας κατάντησε υπάλληλος του ευρύτερου δημόσιου τομέα, τηρώντας μόνο τα προσχήματα, παχαίνοντας αενάως ώστε να ΜΗΝ μοιάσει ποτέ τις αρχαίες βιβλικές μορφές αγίων και ασκητών (!), ενδιαφερόμενος μόνο για δημόσιες σχέσεις με το Μητροπολίτη του, την ικανοποίηση των ορμών του με άλλους άρρενες και αδιαφορώντας για τις πραγματικές πνευματικές ανάγκες του ποιμνίου του…

-Ο γείτονας έκλεβε το γείτονά του σε εκατοστά γης ή τοποθέτησης φράχτη, κατάστρεφε σιωπηρά και κρυφά τα λουλούδια του άλλου, καταριόταν αν γιόρταζες με τους φίλους σου στα γενέθλια ή στη γιορτή σου και καλούσε κρυφά το 100 για να απειλήσει-προειδοποιήσει χαιρέκακα…

-Ο στρατιωτικός βασιζόταν επί μακρόν στο βύσμα του, αδιαφορώντας για την επαγγελματική-πνευματική-ψυχοπνευματική του εξέλιξη και υγιή ανέλιξη στην ουσιαστική ιεραρχία της ζωής και της ποιότητας, πατώντας επί πτωμάτων για προαγωγή, αδιαφορώντας για το ευ ζην των χαμηλά ιστάμενων παρά μόνο τις ατομικές παχυλές απολαβές που απορρέουν από βαθμό και θέση… Πολλοί υψηλόβαθμοι δε έγλειφαν τα κόμματα για μεταθέσεις ενώ τώρα οδύρονται που τα κόμματα τους ξέχασαν!

-Ο αστυνομικός έπαιρνε μίζα για να παρέχει προστασία σε ιερόδουλες, μπαρόβιους και εμπόρους λευκού θανάτου, να προστατεύσει τον πλούσιο και όχι το φτωχό, να κυνηγήσει τον πολίτη περιπαθώς για κλήση…

-Όλοι κλέβαμε με οποιαδήποτε ευκαιρία, με οποιοδήποτε τρόπο και οπουδήποτε…

-Όλοι κρίναμε, μοιχεύαμε, πορνεύαμε, βρίζαμε, κρίναμε, κατασυκοφαντούσαμε, επιρρίπτοντας τις ευθύνες ΠΑΝΤΑ στους άλλους…

Αυτός ο λαός αμάρτησε σφόδρα!
Ξέφυγε πνευματικά, ξέχασε σε ΠΟΙΟΝ πιστεύει, ΠΟΥ πιστεύει, ΠΩΣ πρέπει να πιστεύει, ΤΙ πιστεύει. Δεν ήταν χριστιανικός λαός αλλά εθνικός, αλλοεθνής και ειδωλολάτρης.
Θεοποίησε το χρήμα, το σεξ και την ύλη, δόξασε το Μαμμωνά και ξανασταύρωσε το Χριστό!
ΟΛΟΙ ΣΦΑΛΛΟΥΜΕ!

Κι επειδή οι λίγες σεμνές, ταπεινές και χριστιανικές φωνές τόσα χρόνια καταπνίγονταν από το κύμα αθεΐας, υλισμού και ηδονής που διαπέρασε όλα τα κοινωνικά στρώματα, στάθηκε αδύνατο να ορθοποδήσει η Ελλάδα γιατί το σύνολο επέλεξε συνειδητά να αμαρτήσει. Οι λιγοστές υγιείς φωνές υπέμεναν, προσεύχονταν και περίμεναν...

Λύση; Η επιστροφή στο Θεό, η μετάνοια και (εξ) εύρεση του Χριστού ως προστάτη, σωτήρα, Θεού μας, ως ΛΑΟΣ πλέον.

Η ολοκληρωτική ψυχική μεταστροφή, η εσωτερική ανασκόπηση και ενδοσκόπηση, η πνευματική επανατοποθέτηση σε βασικά ζητήματα και προτεραιότητες ζωής.

Η έναρξη μιας πνευματικότερης ζωής βασισμένης στην ουσιαστική και εκ βαθέων μελέτη του Ευαγγελίου και στην καθημερινή προσευχή, αλλά, πρωτίστως, στην ΕΠΙΓΝΩΣΗ του πραγματικού θελήματος του Θεού, που ανευρίσκεται και συνειδητοποιείται μόνο αν ρωτήσουμε το Θεό τον ίδιο!

Οι ιθαγενείς της Αφρικής, όταν βρίσκονταν αντιμέτωποι με λιοντάρι, είχαν έναν αξιοθαύμαστο τρόπο άμυνας. Γονάτιζαν και κρατώντας γερά το ακόντιο στερέωναν το πίσω μέρος του στο έδαφος, με τέτοια κλίση ώστε, όταν το θηρίο ορμούσε εναντίον τους, καρφωνόταν πάνω στο ακόντιο βρίσκοντας τραγικό θάνατο λίγο πριν τους κατασπαράξει! Έτσι ακριβώς πρέπει (έπρεπε) να είμαστε σαν χριστιανοί, μέσα στον κόσμο αυτό. Η προσευχή εξουδετερώνει το διάβολο που σαν «λέων ωριόμενος περιέρχεται ζητών τίνα καταπίει». Η προσευχή, στέρεα καρφωμένη στο Λόγο του Θεού, είναι το δυνατό μας όπλο. Ποτέ ένας ιθαγενής δεν κυκλοφορεί χωρίς ακόντιο στη ζούγκλα, ποτέ κι ο χριστιανός δε ζει στον κόσμο χωρίς προσευχή.

Που στεκόμαστε πνευματικά σαν έθνος;

Προσευχήθηκε ποτέ κανείς για τα προβλήματά του ΠΡΙΝ αυτοκτονήσει, στις ανάγκες του, στις ψυχασθένειές του, στην ανεργία, στην εθνική ταπείνωση;

Είδε ποτέ κανείς μέσα στο Ευαγγέλιο ότι είναι καθήκον των χριστιανών να προσεύχονται ΚΑΙ για τους κυβερνώντες;;;

Ψάξαμε ή ρωτήσαμε το Θεό ΤΙ έχει να μας πει Αυτός για όλα όσα τραβάμε σαν έθνος;

Ποια Τρόϊκα, ποιο ΔΝΤ, ποια ΕΕ; Κάναμε τις λέξεις αυτές ψωμοτύρι ανεγκέφαλα κι αφήσαμε το Ευαγγέλιο ΕΞΩ! Αν προσευχόμασταν ΟΛΟΙ μαζί σαν έθνος, θα είχαμε τέτοια κατάσταση σήμερα;

Δίδοντας το πράσινο φως να έρθει ο Θεός στη ζωή μας κι επιτρέποντας το φως του Ευαγγελίου να διαπεράσει το πέπλο της στενής λογικής ίσως τότε να εννοήσουμε βαθύτερα τη λύση των προβλημάτων μας που αποκρύπτεται τεχνηέντως από όλο το κατεστημένο. Ο Θεός υπόσχεται ότι μπροστά στο μετανοημένο άνθρωπο και… έθνος, θα κάνει κι Αυτός πίσω! Θα σταματήσει και μεταβάλλει το (ατομικό και εθνικό) κακό και θα δώσει τα δικά του δώρα.

Αν επιστρέψουμε σ’ αυτόν και μετανοήσουμε, θα δώσει ποιμένες και κυβερνήτες σύμφωνα με το θέλημά του και την καρδία του, για να ποιμαίνουν και κυβερνούν με γνώση και σύνεση! Ό,τι είναι ο λαός, τέτοιοι και οι κυβερνήτες του, όποια η ποιότητα του λαού, τέτοιοι αναλόγως κυβερνήτες του ταιριάζουν!

Τι περιμέναμε λοιπόν σήμερα; Τι περιμέναμε από την οποιαδήποτε κοκκινογαλαζοπράσινη κυβέρνηση να καταφέρει όταν ο λαός είναι ασύδοτος, πόρνος, κλέφτης και άσωτος;

Τέτοιες κυβερνήσεις μας άξιζαν, τέτοιου επιπέδου πολιτικοί μας ταίριαζαν εδώ και πάρα πολλά χρόνια, Πάγκαλοι, Σημίτιδες, αδηφάγες οικογενειοκρατίες Παπανδρεϊκών, Μητσοτακικών, Παπακωνσταντιναίων, αλλά, ακόμη πιο επικίνδυνα, άθεους νεαρούς πολιτικούς του σήμερα που εκπροσωπούν εξ ανάγκης έναν αγανακτισμένο-θυμωμένο λαό που ψηφίζει από ΑΝΑΓΚΗ άλλους επειδή οι "άλλοι" (όλοι οι προηγούμενοι) τον πρόδωσαν.

Αν αποκαλυφθεί η πραγματική ταυτότητα της παρούσας κυβέρνησης, θα είναι σημάδι ότι ο λαός ακόμα δεν έχει ΜΕΤΑΝΟΗΣΕΙ και χρειάζεται σκληρότερη ράβδο!

Οι κυβερνώντες ίσως να μη μετανοήσουν ποτέ, αλλά κύριος υπεύθυνος έναντι του Θεού είναι ο λαός! Στην υποθετική περίπτωση που οι κυβερνώντες μετανοήσουν, θα υπάρξουν, κατ’ υπόσχεση Θεού, ευλογίες και ειρήνη σε εθνικό επίπεδο. Αν οι κυβερνώντες μάθουν το Λόγο του Θεού και τον μεταδώσουν στο λαό, θα υπάρξει ποταμός ευλογιών και ειρήνης στο έθνος, καθώς και δώρα ή συμμαχίες πανεθνικές ή φόβος των γειτονικών εθνών (Χρον. Β', ιζ' 9-12)!

Παράλληλα όμως, τονίζει ο Θεός, δεν πρέπει να ελπίζουμε σε ανθρώπους, άρχοντες και κυβερνήτες, για στήριγμα της ζωής μας, αλλά μόνο σ’ Αυτόν, γιατί κι αυτοί είναι άνθρωποι, μάταιοι…

Οι αποδείξεις από το αψευδές στόμα του Θεού:

«Και τώρα δια τούτο, λέγει Κύριος, επιστρέψατε προς εμέ εξ’ όλης της καρδίας υμών, και εν νηστεία, και εν κλαυθμώ, και εν πένθει. Και διαρρήξατε την καρδίαν σας, και μη τα ιμάτιά σας, και επιστρέψατε προς Κύριον τον Θεόν σας, διότι είναι ελεήμων και οικτίρμων, μακρόθυμος και πολυέλεος, και μεταμελούμενος δια το κακόν» Ιωήλ β’ 12-13,

«Διότι συ, Κύριε, είσαι αγαθός, και εύσπλαχνος, και πολυέλεος εις πάντας τους επικαλουμένους σε» Ψαλμός πστ-5,

«Και οι υιοί των αλλογενών θέλουσιν ανοικοδομήσει τα τείχη σου, και οι βασιλείς αυτών θέλουσι σε υπηρετήσει, διότι εν τη οργή μου σε επάταξα, πλήν δια την εύνοιάν μου σε ηλέησα» Ησ. ξ-10,

«Διότι ο Κύριος θέλει κρίνει τον λαόν αυτού, και θέλει μεταμεληθή δια τους δούλους αυτού, όταν ίδη ότι απωλέσθη η δύναμις αυτών, και δεν έμεινεν ουδέν πεφυλαγμένον, ουδέ αφειμένον» Δευτ. λβ-36,

«Ο κυβερνήτης ο σοφός μορφώνει το λαό του, και τη διοίκηση του ανθρώπου που έχει φρόνηση, η τάξη τη διακρίνει. Όπως ο κυβερνήτης του λαού, έτσι και οι υπουργοί του, κι όπως της πόλης ο διοικητής, έτσι και οι κάτοικοί της. Ένας άξεστος βασιλιάς θα καταστρέψει το λαό του, αλλά πάω στη φρόνηση των ηγετών της η πόλη θα θεμελιωθεί. Η εξουσία της γης είναι στα χέρια του Κυρίου, κι αυτός τον άνθρωπο που πρέπει θ’ αναδείξει πάνω της, όταν θα’ ρθεί η στιγμή. Η επιτυχία αυτού του ανθρώπου βρίσκεται στα χέρια του Κυρίου, πάνω θ’ αποθέσει αυτός το κύρος του» Σοφ. Σειράχ 10, 1-5,

«Επιστρέψατε, υιοί αποστάται, λέγει Κύριος, αν και εγώ σας απεστράφην, και θέλω σας λάβη ένα εκ πόλεως, και δύο εκ συγγενείας, και θέλω σας εισάξει εις την Σιών, και θέλω σας δώσει ποιμένας κατά την καρδίαν μου, και θέλουσι σας ποιμάνει εν γνώσει και συνέσει» Ιερεμ. γ’ 14-15,

«Μη πεποίθατε επ’ άρχοντας, επί υιόν ανθρώπου, εκ του οποίου δεν είναι σωτηρία. Το πνεύμα αυτού εξέρχεται, αυτός επιστρέφει εις την γην αυτού, εν εκείνη τη ημέρα οι διαλογισμοί αυτού αφανίζονται. Μακάριος εκείνος, του οποίου βοηθός είναι ο Θεός του Ιακώβ, του οποίου η ελπίς είναι επί τον Κύριον τον Θεόν αυτού» Ψαλμ. ρμστ 3-5,

«Ο Κύριος ηδύνεται εις τους φοβουμένους αυτών, εις τους ελπίζοντας επί το έλεος αυτού» Ψαλμ. ρμζ-11,

«Και εταπεινώθησαν οι άρχοντες του Ισραήλ και ο βασιλεύς, και έλεγον, Δίκαιος ο Κύριος. Και ότε είδεν ο Κύριος ότι εταπεινώθησαν, έγινε λόγος Κυρίου προς τον Σεμαϊαν, λέγων, Ούτοι εταπεινώθησαν, δεν θέλω εξολοθρεύσει αυτούς, αλλά θέλω χαρίσει εις αυτούς σωτηρίαν τινά, και ο θυμός μου δεν θέλει εκχυθή επί την Ιερουσαλήμ δια χειρός του Σισάκ, αλλ’ όμως θέλουσι γείνει δούλοι αυτού, δια να γνωρίσωσι την δουλείαν την εμήν, και την δουλείαν των βασιλέων της γης» Χρον. Β’ ιβ 6-8,

«Επειδή λοιπόν εταπεινώθη, απεστράφη απ’ αυτού ο θυμός του Κυρίου, δια να μη αφανίση αυτούς ολοκλήρως, διότι ήσαν έτι αγαθά πράγματα εν τω Ιούδα» Χρον. Β’ ιβ-12,

«Ηρρώστησε δε ο Ασά τους πόδας αυτού εν τω τριακοστώ ενάτω έτει της βασιλείας αυτού, εωσού η αρρώστια αυτού έγινε μεγίστη, αλλ’ ουδέ εν τη αρρωστία αυτού εξεζήτησε τον Κύριον, αλλά τους ιατρούς» Χρον. Β’ ιστ-12,

«…και εδίδασκον εν τω Ιούδα, έχοντες μεθ’ εαυτών το βιβλίο του νόμου του Κυρίου, και περιήρχοντο εις πάσας τας πόλεις του Ιούδα, και εδίδασκον τον λαόν. Και επέπεσε φόβος Κυρίου επί πάσας τα βασιλείας των πέριξ του Ιούδα τόπων, και δεν επολέμουν εναντίον του Ιωσαφάτ. Και από των Φιλισταίων έφερον δώρα προς Ιωσαφάτ, και φόρον αργυρίου, οι Άραβες προσέτι έφερον προς αυτόν ποίμνια κριών επτά χιλιάδας επτακοσίους, και τράγων επτά χιλιάδας επτακοσίους. Και προεχώρει ο Ιωσαφάτ μεγαλυνόμενος σφόδρα, και ωκοδόμησεν εν Ιούδα φρούρια, και πόλεις αποθηκών» Χρον. Β’ ιζ 9-12,

«Ούτω λέγει Κύριος, Επικατάρατος ο άνθρωπος, όστις ελπίζει επί άνθρωπον και κάμνει σάρκα βραχίονα αυτού, και του οποίου η καρδία απομακρύνεται από του Κυρίου» Ιερεμ. ιζ-5,

«Η δικαιοσύνη υψώνει έθνος, η δε αμαρτία είναι όνειδος λαών» Παρ. ιδ-34,

«Δια τα αμαρτήματα του τόπου πολλοί είναι οι άρχοντες αυτού, δι’ ανθρώπου όμως συνετού και νοήμονος, το πολίτευμα αυτού θέλει διαρκεί» Παρ. κη-2, (έτσι εξηγείται και ο υπερβολικά μεγάλος αριθμός βουλευτών σε σχέση με τον πληθυσμό ή άλλες χώρες!)

«Όταν οι δίκαιοι μεγαλυνθώσιν, ο λαός ευφραίνεται, αλλ’ όταν ο ασεβής εξουσιάζει, στενάζει ο λαός» Παρ. κθ-2,

«Και όταν αυτός δίδη ησυχίαν, τις θέλει διαταράξη αυτήν; και όταν κρύπτη το πρόσωπον αυτού, τις δύναται να ίδη αυτόν; είτε επί έθνος, είτε επί άνθρωπον ομού, ώστε να μη βασιλεύη υποκριτής, δια να μη παγιδεύηται ο λαός» Ιώβ λδ’ 29-30.

Ο Θεός μας, ο Θεός των χριστιανών, ο Ιησούς Χριστός, είναι Θεός οικτίρμων, συγχωρεί το μετανοημένο άνθρωπο, το μετανοημένο λαό και έθνος. Μη νομίζουμε ότι η Παλαιά Διαθήκη δεν είναι Λόγος Θεού ή επειδή απευθύνεται στον «Ισραήλ» δεν μας αφορά. Ο νέος Ισραήλ είναι ο Χριστιανισμός, η Ελλάδα! Διότι, ως γνωστόν, Ισραήλ σημαίνει: ισχύς Θεού. Ό,τι έγινε στον τότε ιστορικό Ισραήλ, ό,τι έπαθε αυτός λόγω απείθειάς του τα ίδια ακριβώς συμβαίνουν ή θα συμβούν σε όλους τους λαούς, κυρίως όμως, στον κατ' εξοχή χριστιανικό λαό της Ελλάδας.

Δεν «οργίζεται» ο Θεός εσαεί γιατί έχει στη φύση του έλεος και συγχωρητικότητα, ειδάλλως θα πήγαινε κόντρα στη φύση του. Μπροστά στο μετανοημένο άνθρωπο και έθνος μεταμελείται, μεταθέτει και αναβάλλει το κακό. Γι' αυτό είναι επιτακτική ανάγκη να επιστρέψουμε σαν άτομα και έθνος στις πνευματικές ρίζες μας και να εξετάσουμε τις σχέσεις μας με το Δημιουργό μας.

«…εάν εξακολουθήτε να κατοικείτε εν τη γη ταύτη, τότε θέλω σας οικοδομήσει, και δεν θέλω σας κατακρημνίσει, και θέλω σας φυτεύσει, και δεν θέλω σας εκριζώσει, διότι μετενόησα δια το κακόν το οποίον έκαμα εις εσάς» Ιερεμ. μβ-10,

«…εάν το έθνος εκείνο, κατά του οποίου ελάλησα, επιστρέψη από της κακίας αυτού, θέλω μετανοήσει περί του κακού το οποίον εβουλεύθην να κάμω εις αυτό…» Ιερεμ. ιη-8,

«Τις Θεός όμοιός σου; συγχωρών ανομίαν, και παραβλέπων την παράβασιν του υπολοίπου της κληρονομίας αυτού; δεν φυλάττει την οργήν αυτού διαπαντός, διότι αυτός αρέσκεται εις το έλεος. Θέλει επιστρέψει, θέλει ευσπλαχνισθή ημάς, θέλει καταστρέψει τας ανομίας ημών, και θέλεις ρίψει πάσας τας αμαρτίας αυτών εις τα βάθη της θαλάσσης» Μιχαίας ζ-18,

«Και είδεν ο Θεός τα έργα αυτών, ότι απέστρεψαν από της οδού αυτών της πονηράς, και μετεμελήθη ο Θεός περί του κακού, το οποίον είπε να κάμη εις αυτούς, και δεν έκαμεν αυτό» Ιωνάς γ’ 10-11,

«Ήλθε δε ο λόγος του Κυρίου προς Ηλίαν τον Θεσβίτην, λέγων, Είδες πώς εταπεινώθη ο Αχαάβ ενώπιόν μου; επειδή εταπεινώθη ενώπιόν μου, δεν θέλω φέρει το κακόν εν ταίς ημέραις αυτού, εν ταίς ημέραις του υιού αυτού θέλω φέρει το κακόν επί τον οίκον αυτού» Βασ. Α’ κα’ 28-29,

«Όλους τους αγαπάς. Όλα τα μπορείς και γι’ αυτό παραβλέπεις τα αμαρτήματα των ανθρώπων όταν μετανοούν. Εσύ αγαπάς όλα τα δημιουργήματά σου και κανένα απ’ αυτά δεν το αποστρέφεσαι, δε θα δημιουργούσες τίποτα αν το μισούσες. Πως λοιπόν θα ζούσε κάτι αν εσύ δεν το ήθελες ή και πως θα διετηρείτο στην ύπαρξη αν εσύ δεν το καλούσες σ’ αυτήν; Όλα είναι δικά σου και γι’ αυτό τα φροντίζεις, Κύριε, εσύ που αγαπάς τη ζωή» Σοφ. Σολομώντος 11, 23-26,

«…και ηρνήθησαν να υπακούσωσι, και δεν ενεθυμήθησαν τα θαυμάσιά σου τα οποία έκαμες εις αυτούς, αλλ’ εσκλήρυναν τον τράχηλον αυτών, και εν τη αποστασία αυτών διόρισαν αρχηγόν δια να επιστρέψωσιν εις την δουλείαν αυτών. Αλλά συ είσαι Θεός συγχωρητικός, ελεήμων και οικτίρμων, μακρόθυμος και πολυέλεος, και δεν εγκατέλιπες αυτούς» Νεέμια θ-17,

…ότε όμως εν τη στενοχωρία αυτών επέστεψαν εις Κύριον τον Θεόν του Ισραήλ, και εξεζήτησαν αυτόν, ευρέθη εις αυτούς» Χρον. Β’ ιε-4,

«Ζητείτε τον Κύριον, ενόσω δύναται να ευρεθή, επικαλείσθε αυτόν, ενόσω είναι πλησίον. Ας εγκαταλίπη ο ασεβής την οδόν αυτού, και ο άδικος τας βουλάς αυτού, και ας επιστρέψη προς τον Κύριον, και θέλει ελεήση αυτόν, και προς τον Θεόν ημών, διότι αυτός θέλει συγχωρήσει αφθόνως» Ησ. νε 6-7,

«Ο Κύριος είναι μακρόθυμος και πολυέλεος, συγχωρών ανομίαν και παράβασιν, και όστις κατ’ ουδένα τρόπον δεν θέλει αθωώσει τον ένοχον, ανταποδίδων την ανομίαν των πατέρων επί τα τέκνα έως τρίτης και τετάρτης γενεάς. Συγχώρησον, δέομαι, την ανομίαν του λαού τούτου, κατά το μέγα έλεός σου, και καθώς συνεχώρησας τον λαόν τούτον από της Αιγύπτου έως του νύν. Και είπε Κύριος, Συνεχώρησα αυτούς κατά τον λόγον σου» Αριθ. ιδ’ 18-20,

«…τώρα λοιπόν, εάν τωόντι υπακούσητε εις την φωνήν μου, και φυλάξητε την διαθήκην μου, θέλετε είσθε εις εμέ ο εκλεκτός από πάντων των λαών, διότι ιδική μου είναι πάσα η γη, και σείς θέλετε είσθε εις εμέ βασίλειον ιεράτευμα, και έθνος άγιον. Ούτοι είναι οι λόγοι, τους οποίους θέλεις ειπεί προς τους υιούς Ισραήλ» Έξοδ. ιθ’ 5-6,

«Κύριε, έως του ουρανού φθάνει το έλεός σου, η αλήθεια σου έως των νεφελών» Ψαλμ. λστ-5,

«Και απέστειλεν ο Θεός άγγελον εις Ιερουσαλήμ, δια να εξολοθρεύση αυτήν, και ενώ εξολώθρευεν, είδεν ο Κύριος, και μετεμελήθη περί του κακού, και είπε προς τον άγγελον τον εξολοθρεύοντα, Αρκεί ήδη, σύρε την χείρα σου. Ίστατο δε ο άγγελος του Κυρίου πλησίον του αλωνίου του Ορνάν του Ιεβουσαίου» Χρον. Α’ κα-15,

«Και είπεν ο Δαβίδ προς τον Νάθαν, Ημάρτησα εις τον Κύριον. Ο δε Νάθαν είπεν προς τον Δαβίδ, Και ο Κύριος παρέβλεψε το αμάρτημά σου, δεν θέλεις αποθάνει» Σαμ. Β’ ιβ-13,

«…και είπε, Κύριε Θεέ του Ισραήλ, δεν είναι Θεός όμοιός σου, εν τω ουρανώ άνω, και επί της γής κάτω, όστις φυλάττεις την διαθήκην και το έλεος προς τους δούλους σου τους περιπατούντας ενώπιόν σου εν όλη τη καρδία αυτών» Βασ. Α’ η-23,

«Τότε προσελθών προς αυτόν ο Πέτρος, είπε, Κύριε, ποσάκις αν αμαρτήση εις εμέ ο αδελφός μου, θέλω συγχωρήσει αυτόν; έως επτάκις; Λέγει προς αυτόν ο Ιησούς, Δεν σοί λέγω, έως επτάκις, αλλ’ έως εβδομηκοντάκις επτά» Ματθ. ιη 21-22.

Συμπέρασμα; Οιοσδήποτε ο νικητής των εκλογών δεν έχει καμία σημασία αν δεν αλλάξει ο λαός…

Έχει επέλθει κορεσμός πλέον από το συνεχές μηρύκασμα των σάπιων, βρώμικων και αηδιαστικών ατέρμονων αποκαλύψεων και σκανδάλων τούτης της γενιάς των πολιτικών. Ελπίζουμε στο Θεό μόνο και πουθενά αλλού.

Έχετε υπόψη ότι ζούμε σε καιρούς πονηρούς και οι παγκόσμιες εξελίξεις τρέχουν με διαστημική ταχύτητα. Το "αύριο" δεν είναι "αύριο" αλλά τώρα. Ας προσπαθήσουμε λιγάκι να δούμε τι πραγματικά συμβαίνει πέρα από το μικρόκοσμο που μας περιβάλλει και το εγωιστικό γίγνεσθαι. Ίσως πιαστούμε αδιάβαστοι εν ριπή οφθαλμού απασχολούμενοι συνεχώς με τη δουλειά μας, τα οικονομικά, τις ίντριγκες, τα πάθη, τι είπε ο ένας και τι ο άλλος, πως το είπε, γιατί μου είπε...

Είναι απόλυτα σεβαστό ότι έχουμε όλοι τις ανάγκες και τα προβλήματά μας, αλλά έχουμε κι έναν ΦΙΛΟ εκεί πάνω που μας παρακολουθεί και μας περιμένει!

Τώρα ΞΕΡΕΤΕ, το ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ, το ΕΙΔΑΤΕ γραμμένο...

Καλή αναγέννηση!
tromaktiko

Δευτέρα 9 Μαρτίου 2015

Ένα άδειο Αγρίνιο.

Κατηγορία ΑΠΟΨΕΙΣ στις   6:01 μ.μ.  |  Δευτέρα 9 Μαρτίου 2015

Τά πάντα άδεια στο Αγρίνιο.
 Βλέπω καθημερινά η ανεργία στο Αγρίνιο να αυξάνεται και ο κόσμος να κάθεται σπίτι  και μην ξοδεύει καθόλου χρήματα..Η  αγορά έχει νεκρώσει και φοβάμαι πολύ ότι ούτε και στις γιορτές του Πάσχα θα γίνει κάτι.Βλέπω συνέχεια μαγαζιά κλείνουν.Όλοι φοβούνται μήπως γίνει κάτι χειροτερεύσει οικονομικά και αυτό έχει σαν αποτέλεσμα κανένας να μην ξοδεύει χρήματα για να κάνει αγορές αλλά δυστυχώς δεν είναι μόνο αυτό .Η ανεργία στο Αγρίνιο είναι  πολύ μεγάλη ειδικά από  τότε που  σταμάτησαν οι οικοδομές άρχισε   να αυξάνεται πάρα πολύ. Η πλατεία δημοκρατίας όπου θυμάμαι στα παιδικά μου χρόνια να είναι πάντα γεμάτοι από κόσμο και ειδικά συνταξιούχους την είδα σήμερα άδεια και οι καφετέριες πού είναι γύρω από την πλατεία άδειες .Δυστυχώς  αν συνεχιστεί έτσι η κατάσταση πολύ φοβάμαι ότι  τα λουκέτα στα καταστήματα του Αγρινίου θα αυξηθούν με γρήγορο ρυθμό και μακάρι να βγω ψεύτης. Η Αιτωλοακαρνανία ζούσε από τα καπνά και από την οικοδομή αλλά δυστυχώς και τα δύο δεν υπάρχουν πια. Θυμάμαι τους δρόμους του Αγρινίου όπου πριν από 5 χρόνια έβλεπα συνέχεια  μπετονιέρες, τσάπες και μηχανήματα και επίσης  σε κάθε τετράγωνο γίνονταν και από μία πολυκατοικία, σήμερα οικοδόμους βλέπεις μόνο στον ΟΑΕΔ. Τα  καταστήματα ήταν γεμάτα και όλοι ψωνίζανε να μην σας πω για τα σούπερ Μάρκετ του Αγρινίου που κάθε Παρασκευή και Σάββατο ήταν γεμάτα από κόσμο και από καρότσια γεμάτα πράγματα. Σήμερα  για να δεις να είναι γεμάτα τα καταστήματα και τα σούπερ Μάρκετ θα πρέπει να  έχουν βάλει κάποια προσφορά .Το Σάββατο πού πέρασε έτυχε να είμαι  σε ένα σούπερ Μάρκετ του Αγρινίου και παρατηρούσα το μανάβικο. Είδα κόσμο να ψωνίζει 5 πατάτες και 2 κρεμμύδια ,είδα στο ταμείο κόσμο να κρατάει μόνο τα απαραίτητα, λίγο ψωμί ,γάλα και λίγο κρέας. Μακάρι η κατάσταση να αλλάξει προς το καλύτερο και όχι προς το χειρότερο.



Σάββατο 29 Νοεμβρίου 2014

"Από το να αυτοκτονήσω,προτιμώ να με πυροβολήσετε..."

Κατηγορία ΑΠΟΨΕΙΣ στις   10:53 π.μ.  |  Σάββατο 29 Νοεμβρίου 2014
"Από το να αυτοκτονήσω,προτιμώ να με πυροβολήσετε...", Κείμενο πυροσβέστη για το έκτακτο συνέδριο της ΠΟΕΥΠΣ
Το κείμενο που ακολουθεί από τη σελίδα του κ. Γιάννη Ιωαννίδη στο facebook.

"168 Πυροσβέστες θα πρέπει να αποφασίσουμε  σε 2 μέρες για το μέλλον του ασφαλιστικού φορέα 8.500 Πυροσβεστών.
Ε.Τ.Ε.Α. η Επαγγελματικο ταμείο, χωρίς να

υπάρχει αξιόλογη ενημέρωση και με μια πρόχειρη αναλογιστικη μελέτη.
Αντιθέτως υπάρχει μια απίστευτη ανευθυνότητα για ένα τόσο σημαντικό και ιστορικό θέμα που ενδιαφέρει ΌΛΟΥΣ τους Έλληνες Πυροσβέστες και το μέλλον τους.
Η θέση μας είναι να υπηρετούμε τον Συνάδελφο και ΌΧΙ να εξυπηρετούμε καταστάσεις.
Προσωπικά θα ψηφίσω κατά συνείδηση για το συμφέρον και το δίκαιο της πλειοψηφίας.
Τα υπόλοιπα στο Συνέδριο.

Υ.γ. Από το να αυτοκτονήσω,προτιμώ να με πυροβολήσετε....



Γιάννης Ιωαννιδης
Υπ.δημοσίων σχέσεων κ Τύπου Πυροσβεστών Κεντρικής Μακεδονίας Ε.Υ.Π.Σ.Π.Κ.Μ.-
Αντιπρόσωπος Ομοσπονδίας Π.Ο.Ε.Υ.Π.Σ.
bloko.gr

Παρασκευή 21 Νοεμβρίου 2014

Πολυσπόρια της Πολυσπορίτισσας: Ένα πιάτο γευστικό και συμβολικό

Κατηγορία ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ στις   9:15 μ.μ.  |  Παρασκευή 21 Νοεμβρίου 2014
Πολυσπόρια της Πολυσπορίτισσας: Ένα πιάτο γευστικό και συμβολικό
Γράφει η Μαρία Ν. Αγγέλη
Δρ. Κοινωνικής Λαογραφίας

Η Πολυσπορίτισσα: Τα Εισόδια της Θεοτόκου, 21 Νοεμβρίου, είναι μια γιορτή που συνδέεται με τη σπορά. Ανάλογα με τον τόπο και τις κλιματολογικές συνθήκες, η σπορά κατά την ημέρα αυτή αλλού είναι στο τέλος και αλλού στο μέσον της. Αν είναι στο τέλος, τότε η ονομασία που αποδίδουν στην Παναγία είναι «Αποσπερίτισσα». Αν είναι στο μέσον «Μεσοσπερίτισσα».

Ο λαός θεωρεί την Παναγία, εκτός των άλλων, προστάτρια της σοδειάς, γι’ αυτό κατά την αρχαία συνήθεια, την «πανσπερμία», εισάγει στο ναό πολυσπόρια. Έτσι, προκύπτει και η ονομασία «Πολυσπορίτισσα». Ο Δημήτριος Λουκάτος, καθηγητής της Λαογραφίας, γράφει ότι προσφέρεται στην Παναγία – Δήμητρα «ευχαριστήρια πανσπερμία για το καλό που πέρασε και το καλό που πρέπει να συνεχιστεί». Αφού η σοδειά του καλοκαιριού έχει καταναλωθεί περίπου στο μισό: «Μισό ’φαγα, μισό ’σπειρα, μισό ’χω να περάσω», κατά το λαϊκό δίστιχο.

Τα πολυσπόρια: Την παραμονή ή ανήμερα των Εισοδίων της Θεοτόκου οι νοικοκυρές έβραζαν πολλά σπόρια: σιτάρι, καλαμπόκι, φασόλια, φακές, κουκιά, ρεβίθια, μπιζέλια… για την οικογένεια και για να μοιράσουν στη γειτονιά τους, να τους ευχηθούν να γίνουν τα σπαρτά και να έχουν καλή σοδειά!

Ένα πιάτο το πήγαιναν στην εκκλησία κατά τη λειτουργία και διαβαζόταν. Στη συνέχεια το μοίραζαν στον κόσμο (όπως τα κόλλυβα). Μέρος του κρατούσαν για στο σπίτι. Από αυτό έδιναν στα ζώα που χρησιμοποιούνταν παλιά στο όργωμα και το υπόλοιπο το έριχνε ο γεωργός στο χωράφι.

Ο Δημήτρης Λουκόπουλος διασώζει και μια άλλη συνήθεια των Αιτωλών: «σε πολλά χωριά παίρνουν πολυσπόρια και πάνε στην πηγή, τα ρίχνουν μέσα και λένε: όπως τρέχει το νερό να τρέχει το βιό. Παίρνουν νερό και γυρίζουν».

Όπως αναφέραμε, πρόκειται για μια αρχαία συνήθεια που δείχνει το σεβασμό των ανθρώπων στη μάνα φύση και στη ζωοδότρα γη. Ο αγροτικός κόσμος ήθελε να ευχαριστήσει τη γη που του χαρίζει καρπούς απαραίτητους για τη ζωή του. Έτσι το έθιμο συνεχίστηκε από τα αρχαία στα νεώτερα χρόνια.

Η τεχνολογική εξέλιξη, τα λιπάσματα και τα φυτοφάρμακα βελτίωσαν σημαντικά την απόδοση των αγροτικών καλλιεργειών. Η γη χαρίζει άφθονους καρπούς στους νεοέλληνες αγρότες. Έτσι, δεν υπάρχει η ανάγκη να την εξευμενίσουν με διάφορα έθιμα… Πολλά από αυτά παραμελήθηκαν και ξεχάστηκαν…

Ωστόσο, και σήμερα κάποιες νοικοκυρές, κυρίως από αγροτικές οικογένειες, συνεχίζουν το έθιμο αυτό. Στα Εισόδια της Θεοτόκου βράζουν πολυσπόρια! Το διατηρούν ως ένα ιδιαίτερο πιάτο συνδεδεμένο με την αγροτική καλλιέργεια και παραγωγή. Και κυρίως συνδεδεμένο με την Παναγιά μας! Την Πολυσπορίτισσα!

Εξάλλου στις μέρες μας η χύτρα ταχύτητας διευκολύνει το βράσιμο των σπόρων… Δεν απαιτείται πια εκείνη η χρονοβόρα διαδικασία βρασμού τους στην απλή κατσαρόλα στο τζάκι ή στο πετρογκάζ…

Κάθε χρόνο, της Πολυσπορίτισσας, η γειτόνισσά μου, Έφη Θεοδωροπούλου βράζει σε μια μεγάλη χύτρα πολυσπόρια. Μετά το βράσιμο προσφέρει σε μας τις φίλες της ένα βαθύ πιάτο με ζάχαρη ή μέλι! Εμείς απολαμβάνουμε το εξαιρετικό έδεσμα και της ευχόμαστε: Χρόνια πολλά! Και του χρόνου!

«Και τι δεν κάνατε για να με θάψετε
όμως ξεχάσατε πως είμαι σπόρος»
(Nτίνος Χριστιανόπουλος)

ΠΗΓΗ: http://xiromeronews.blogspot.gr

Πέμπτη 13 Νοεμβρίου 2014

Η Ευρώπη των αλλαγών, η Ελλάδα των μεταρρυθμίσεων

Κατηγορία ΑΠΟΨΕΙΣ στις   6:38 π.μ.  |  Πέμπτη 13 Νοεμβρίου 2014
Fwtakis Basilis
Γράφει ο Φωτάκης Φ. Βασίλης

Οι κινήσεις τακτικής τόσο από πλευράς κυβέρνησης όσο και αντιπολίτευσης εντείνονται καθημερινά, δίνοντας όχι απλά μια μάχη εντυπώσεων αλλά ουσίας αφού οι επιλογές των επιτελείων θα καθορίσουν εν ολίγοις και την τύχη της Χώρας μας.

Ήδη οι ευρωπαίοι αξιωματούχοι «ακονίζουν» τα μαχαίρια τους βρισκόμενοι σε ετοιμότητα ανάλογα με το σενάριο που θα έχουν να αντιμετωπίσουν. Η προεδρολογία και ο χρόνος των εκλογών από τη μια ξεγυμνώνουν τις πολιτικές δυνάμεις φανερώνοντας την πολιτική τους ένδεια ενώ από την άλλη οδηγούν το grexit κάθε μέρα όλο και πιο κοντά. Εθελοτυφλούν όταν (προφανώς κάνουν πως) δεν αντιλαμβάνονται τις δηλώσεις των ανωτέρω, οι οποίοι διατρανώνουν με κάθε τρόπο και ευκαιρία ότι προέχουν οι μεταρρυθμίσεις και έπεται το χρέος ή οτιδήποτε άλλο.

Έτσι έχουμε τους μεν με επαναστατική διάθεση και μονομερείς κινήσεις που θεωρούν πως θα αναγκάσουν τους εταίρους σε συμφωνία και τους δε που θεωρούν πως κάνουν μεταρρυθμίσεις. Με αυτές τις επικρατούσες λογικές και παραμένοντας μόνο στις θεωρίες δεν διαφαίνεται λύση στον ορίζοντα η οποία θα μπορούσε να αλλάξει ουσιαστικά τη μοίρα μας και να μην μας φέρει τελικά αντιμέτωπους με τους χειρότερους εφιάλτες μας. Οι μεταρρυθμίσεις δεν αποτελούν θεία έμπνευση…! Αποτελούν ωστόσο τη μόνη ικανή λύση ώστε να αλλάξουμε πρωτίστως την κατάσταση της οικονομίας μας και τελικά να μπορέσουμε να κρατηθούμε εντός Ευρώπης. Άλλωστε στο άρμα της Ευρώπης καλείτε να προσδεθεί και το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης, το οποίο ασθμαίνοντας δίνει ήδη διαπιστευτήρια νομιμοφροσύνης στους δανειστές για την Ευρωπαϊκή προοπτική της χώρας και τη θέση της Ελλάδας στη Νατοϊκή Συμμαχία.

Οι εκλογές, που το άρωμά τους αιωρείται στην πολιτική ατμόσφαιρα του τόπου μας, δεν θα αποτελέσουν από μόνες του τη μαγική λύση! Δεν υπάρχουν μαγικές λύσεις… υπάρχουν πειστικές, ουσιαστικές πρακτικές και δραστικές αποφάσεις τις οποίες θα κληθεί εμπράκτως να εφαρμόσει ο νικητής των αιτούμενων ή επερχόμενων εκλογών με δύο κύριους στόχους. Πρώτον να πείσει τόσο τον εγχώριο όσο και το ξένο επενδυτή προσφέροντάς του αίσθημα ασφάλειας ώστε να προχωρήσει στην υλοποίηση επενδύσεων εντός Ελλάδος και δεύτερον να εγγυηθεί τη λειτουργία της χώρας μας με όρους αστικής οικονομίας και εντός της ζώνης του Ευρώ. Κύρια προϋπόθεση αποτελεί η πολιτική σταθερότητα και η ανάπτυξη στην πράξη του πνεύματος συνεργασίας και ομόνοιας, γιατί η ακριβώς αντίθετη προοπτική θα οδηγήσει όχι μόνο στην όξυνση στο εσωτερικό της χώρας αλλά και σε μετωπική σύγκρουση με την Ευρώπη.

Πριν λίγες μέρες π.χ. ο κ. Τσίπρας ως άλλος Σόλων ζήτησε να διατεθούν τα 11 δισεκατομμύρια ευρώ του ΤΧΣ στα κόκκινα δάνεια δίνοντας έτσι εσφαλμένα το μήνυμα προς τους Έλληνες ότι έφτασε η εποχή της σεισάχθειας, όταν στον αντίποδα θα μπορούσαν να εφαρμοστούν περισσότερο αποδοτικές προτάσεις ανακούφισης της οικονομίας μας όπως η διάθεση των χρημάτων σε υλοποίηση νέων επενδύσεων και δράσεων με άμεσο στόχο την εξασφάλιση νέων θέσεων εργασίας.

Ήρθε η ώρα των ριζικών αλλαγών όχι μόνο για την Ελλάδα αλλά και για το σύνολο της Ε.E, εξισορροπώντας κανόνες και όρους! Κύριο παράδειγμα η εφαρμογή των ίδιων φορολογικών συντελεστών για το σύνολο των Ευρωπαϊκών κρατών, η οποία θα θέσει ένα τέλος σε προνομιακές συμφωνίες για χαμηλή φορολόγηση εταιριών σε ορισμένες χώρες. Αμφίβολο επίσης παραμένει αν η επιλογή που προτάσσεται (ΕΚΤ) για ποσοτική χαλάρωση θα έχει την αναμενόμενη  αποτελεσματικότητα. Καθώς οι ανταγωνιστικές υποτιμήσεις νομισμάτων «παίζοντας» με τις ισοτιμίες δεν έφεραν τα αναμενόμενα αποτελέσματα όπου διεθνώς εφαρμόσθηκαν.

Σε αυτό το κρίσιμο σημείο που οι αλλαγές και οι μεταρρυθμίσεις είναι επιβεβλημένες η έννοια της συνεργασίας οφείλει να πάρει την αξία που της αρμόζει και να αποτελέσει τη μόνη προοπτική για τις απαραίτητες διαρθρωτικές αλλαγές της οικονομίας!

Δευτέρα 3 Νοεμβρίου 2014

Μια έκθεση που τους... εκθέτει!

Κατηγορία ΑΠΟΨΕΙΣ στις   11:15 π.μ.  |  Δευτέρα 3 Νοεμβρίου 2014
Μια έκθεση που τους... εκθέτει!
Η νέα, αναλυτική και εμπεριστατωμένη έκθεση του Γραφείου Προϋπολογισμού της Βουλής, που δημοσιεύθηκε πριν από λίγες ημέρες, αποτελεί ένα πολύ χρήσιμο κείμενο για όποιον θέλει να προσεγγίσει με τρόπο αντικειμενικό και αμερόληπτο, μακριά από πολιτικές ή κομματικές σκοπιμότητες και κυρίως χωρίς ιδεολογικές αγκυλώσεις, τη σημερινή πολιτική και οικονομική πραγματικότητα στη χώρα μας. Η ομάδα των επιστημόνων που τη συνέταξε, με επικεφαλής τον καθηγητή κ. Παναγιώτη Λιαργκόβα, επισημαίνει τα θετικά και τα αρνητικά της πολιτικής που ασκήθηκε το τελευταίο διάστημα και προχωρά σε μια σειρά από κρίσιμες διαπιστώσεις και παρατηρήσεις, που αν αξιολογηθούν επαρκώς από την πολιτική ηγεσία της χώρας μπορούν να συμβάλουν αποφασιστικά στη διαμόρφωση της εθνικής στρατηγικής μας για την έξοδο από τα μνημόνια και τη χάραξη μιας νέας αναπτυξιακής πορείας.

Η ΠΛΕΟΝ δραματική επισήμανση της έκθεσης αυτής είναι ότι «δεν έχει ακόμη διαμορφωθεί ένα εθνικό πρόγραμμα για την εποχή μετά το τρέχον μνημόνιο, που τελειώνει το 2014» και ότι «όσα έχουν αναγγελθεί έως τώρα για ένα τέτοιο σχέδιο επαναλαμβάνουν γενικούς στόχους, χωρίς να συνοδεύονται από συγκεκριμένα μέτρα, χρονοδιαγράμματα και αναλύσεις». Σημειώνεται, μάλιστα, με έμφαση ότι «είμαστε η τελευταία από τις χώρες που υποστηρίχθηκαν από την Ε.Ε. και το ΔΝΤ που ακόμη διαπραγματεύεται διάφορα ζητήματα του προγράμματος προσαρμογής και δεν έχει διαμορφώσει στρατηγική για την περίοδο μετά το μνημόνιο». Το Γραφείο Προϋπολογισμού της Βουλής υπογραμμίζει επίσης ότι «το μείζον σήμερα είναι η ανάπτυξη που εστιάζει στην καινοτομία και στην παραγωγικότητα και όχι στη δημιουργία θέσεων εργασίας σε καταστήματα εστίασης»... Λέει, δηλαδή, σε απλά ελληνικά ότι ανάπτυξη δεν γίνεται γεμίζοντας τη χώρα με σουβλατζίδικα και καφετέριες...

ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ αναφορά γίνεται στην εξαιρετικά ενδιαφέρουσα αυτή έκθεση και στην παράμετρο της πολιτικής σταθερότητας, καθώς το ενδεχόμενο πρόωρων εθνικών εκλογών, με αφορμή την εκλογή Προέδρου της Δημοκρατίας, ωθεί τη χώρα σε παρατεταμένη προεκλογική περίοδο. «Ανεξάρτητα, όμως, από αυτό, οι δισταγμοί και οι ανακολουθίες στη μεταρρυθμιστική πολιτική της κυβέρνησης, η ανυπαρξία συντεταγμένης αναπτυξιακής πολιτικής και η ασάφεια των θέσεων της αξιωματικής αντιπολίτευσης», σημειώνει το Γραφείο Προϋπολογισμού της Βουλής, «δεν συμβάλλουν στη δημιουργία κλίματος σταθερότητας στην οικονομική πολιτική». Και το αποτέλεσμα είναι «να αποθαρρύνονται σοβαρές επενδύσεις, που κατά κανόνα χρειάζονται σταθερό και άρα προβλέψιμο πολιτικό και οικονομικό περιβάλλον».

ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ αξία έχει, ακόμη, η κριτική που ασκούν ο κ. Λιαργκόβας και οι συνεργάτες του για τις συνεχείς μεταβολές στο φορολογικό σύστημα και την αβεβαιότητα που αυτές προκαλούν, με έμφαση στον τρόπο εφαρμογής του ΕΝΦΙΑ, καθώς και η επισήμανση της σημασίας των σταθερών κανόνων του παιγνιδιού, της ποιοτικής διακυβέρνησης, αλλά και των καλά επιλεγμένων κρατικών επενδύσεων σε υποδομές. Παράλληλα, προβάλλονται με θετικό πρόσημο ορισμένες κυβερνητικές πρωτοβουλίες, όπως η απλοποίηση των γραφειοκρατικών διαδικασιών για την ίδρυση νέων επιχειρήσεων και η προσπάθεια να εφαρμοσθεί το ΕΣΠΑ εμπροσθοβαρώς, καθώς και η μεγάλη δημοσιονομική προσαρμογή που συντελέσθηκε, παρά το μεγάλο οικονομικό και κοινωνικό κόστος και παρά την προχειρότητα στον σχεδιασμό και την εφαρμογή.

Η ΕΚΘΕΣΗ προτείνει, εν κατακλείδι, αυτό που και εμείς «φωνάζουμε» διαρκώς τα τελευταία χρόνια από τη στήλη μας, κινδυνεύοντας να γίνουμε γραφικοί: Ενα εθνικό σχέδιο εξωστρεφούς ανάπτυξης, με συγκεκριμένα μέτρα, μεταρρυθμίσεις και χρονοδιαγράμματα, που θα αντικαταστήσει τα μνημόνια που σχεδίασαν ξένοι για μας, πριν από μας, με βάση το δικό τους συμφέρον και μακριά από τις πραγματικές εθνικές μας ανάγκες και προτεραιότητες. Λιγότερη λιτότητα, περισσότερες και βαθύτερες μεταρρυθμίσεις και ευρωπαϊκή «αλληλεγγύη» είναι η «συνταγή» που προτείνει η ομάδα των επιστημόνων της Βουλής. Για να γίνουν αυτά, απαιτείται μια στοιχειώδης συνεννόηση του ευρύτερου δυνατού φάσματος των πολιτικών μας δυνάμεων, προσθέτουμε εμείς, ώστε να υπάρξει ένα μίνιμουμ συναίνεσης για τη νέα πορεία της χώρας, μετά τα αποτυχημένα μνημόνια, που σκόρπισαν την καταστροφή. Μόνο έτσι μπορούμε να αντιμετωπίσουμε τις πιέσεις και τους εκβιασμούς των δανειστών. Διαφορετικά, ο κ. Σόιμπλε θα εξακολουθήσει να μας κουνά το δάκτυλο, όπως έκανε για άλλη μια φορά πριν από λίγες μέρες στον Ελληνα ομόλογό του...
enikos.gr

Παρασκευή 17 Οκτωβρίου 2014

Ο εγκλωβισμός στη μοναδικότητα του Πάρκου

Κατηγορία ΑΠΟΨΕΙΣ στις   11:46 π.μ.  |  Παρασκευή 17 Οκτωβρίου 2014
po-fotakis
Άρθρο του Φωτάκη Φ. Βασίλη , Δημοτικός Σύμβουλος Δήμου Αγρινίου

    Σιμώνει η ώρα που η πολυσυζητημένη ανάπλαση του Πάρκου Αγρινίου θα τεθεί ξανά κυρίαρχο θέμα στην ατζέντα της επικαιρότητας. Ένα έργο που επιζητά τη δική του λύση αναλογιζόμενοι πάντα και την απόφαση του ΣτΕ. Ένα έργο στο οποίο πρέπει να κάνουμε συμμέτοχους όλους τους πολίτες του Αγρινίου μέσα από δημόσιο διάλογο – διαβούλευση και για το οποίο πρέπει να πραγματοποιηθεί  ζύμωση και αξιολόγηση όλων των προτάσεων.

    Σήμερα όμως, ίσως περισσότερο από ποτέ, πρέπει να εστιάσουμε στην ανάπτυξη μιας πράσινης-βιώσιμης πόλης! Να αξιοποιήσουμε το περιβάλλον στο οποίο ζούμε και να το αντιμετωπίσουμε ως αναπτυξιακό απόθεμα για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής μας και της καθημερινότητας μας. Άλλωστε η χωροθέτηση νέων χώρων πρασίνου είναι πρώτιστο και κυρίαρχο ζήτημα σε μια πόλη που συνεχώς αναπτύσσεται! Φυσικά αυτό πρέπει να συνδυαστεί με παράλληλη αξιοποίηση στο έπακρον των δυνατοτήτων που μας δίνει το Πράσινο ταμείο.

    Επιβάλλεται λοιπόν η σύνταξη και η υλοποίηση ενός σχεδίου – πλαισίου Ολοκληρωμένης Αστικής Ανάπτυξης για το Αγρίνιο. Μπορούμε να αναδείξουμε και να αναπλάσουμε το περιβάλλον στο οποίο ζούμε επιδεικνύοντας του τον ανάλογο σεβασμό!

    Ο σεβασμός στο περιβάλλον δεν αντιτίθεται στην αναπτυξιακή του προοπτική! Αντιθέτως μάλιστα… ο συνδυασμός των παραπάνω και η ενεργή συμμετοχή όλων των πολιτών αποτελούν τη βάση για έναν πράσινο – βιώσιμο τόπο. “Έναν τόπο να αξίζει να ζείς”!

Παρασκευή 10 Οκτωβρίου 2014

" Άλλα τα μάτια του λαού... κι άλλα της κουκουβάγιας ", Άρθρο αστυνομικού

Κατηγορία ΑΠΟΨΕΙΣ στις   2:30 μ.μ.  |  Παρασκευή 10 Οκτωβρίου 2014
" Άλλα τα μάτια του λαού... κι άλλα της κουκουβάγιας ", Άρθρο αστυνομικού

Τον τελευταίο καιρό, παρατηρείται μια έντονη άλλα και σκόπιμη τάση αποπροσανατολισμού της κοινής γνώμης και αντί να ασχολούμαστε με ουσιώδη ζητήματα όπως, η εφαρμογή της απόφασης του ΣΤΕ, μία βιώσιμη λύση για το ΤΕΑΠΑΣΑ, την εύρεση λύσης στην ενδοεπικοινωνία της ΕΛ.ΑΣ και άλλα πολλά , καταπιανόμαστε με

δευτερεύοντα όπως η αλλαγή του Κώδικα Μεταθέσεων.   ΝΑΙ, βεβαίως και χρήζει μελέτης και μετατροπής ο Κώδικας Μεταθέσεων, αλλά προηγούνται πιο κρίσιμα ζητήματα. Γνωρίζουμε επίσης πως ουσιαστική λύση αποτελεί ο εξορθολογισμός της κατανομής του προσωπικού σύμφωνα με τις πραγματικές ανάγκες και όχι με το δόγμα Ελλάδα είναι μόνο η Αθήνα.

Έτσι, σε πολλούς γεννάται εύλογα το ερώτημα, μήπως η τόση βιασύνη για το συγκεκριμένο θέμα, εξυπηρετεί κάποιου είδους συμφέροντα.   Μελετώντας το σχέδιο του Προεδρικού Διατάγματος, περί τροποποίησης διατάξεων του Π. Δ. 211/2005 <<τοποθετήσεις, μεταθέσεις, αποσπάσεις και μετακινήσεις συνοριακών φυλάκων και ειδικών φρουρών>>, το οποίο είναι μια <<πρόβα νυφικού >> για τη στιγμή της τελετής, δηλαδή για τη στιγμή που κάποιο αντίστοιχο Π. Δ θα αφορά(;) την ΕΛ.ΑΣ, διαπιστώνεται το φαινόμενο του διαχωρισμού των Υπηρεσιών σε μάχιμες και σε λιγότερο μάχιμες Υπηρεσίες.

Άραγε, ποιος είναι ο καθ'ύλην αρμόδιος να αποφασίσει εάν ένας Αστυνομικός που διατίθεται για τη φύλαξη ή τη μεταφορά κρατουμένων, εισπνέει το καυσαέριο διενεργώντας καθημερινά τροχονομική ρύθμιση στο δρόμο ή απασχολείται με δεκάδες δικογραφίες εβδομαδιαίως και σε άμεση επαφή με τον Εισαγγελέα, ως Αξ. Υπ σε Α. Τ και Τ. Α, είναι λιγότερος μάχιμος από κάποιον άλλον Αστυνομικό;;



*Αρχ Δαλαμπίρας Κων/νος

Αντιπρόσωπος της ΕΑΣΥΑ στην ΠΟΑΣΥ Μέλος ΑΠΑΣΑ



apasa.gr

.

Παρασκευή 3 Οκτωβρίου 2014

Πυρπολημένοι Ναοί στην Ελλάδα του 2014

Κατηγορία ΑΠΟΨΕΙΣ στις   5:37 μ.μ.  |  Παρασκευή 3 Οκτωβρίου 2014
_01T3289
Το αρχικό πόρισμα της πυροσβεστικής που αναφέρονταν σε ατύχημα από κεραυνό δεν απέτρεψε τους δράστες να δράσουν και για δεύτερη φορά. Την ίδια περίοδο κάηκε και ο Ι.Ν Παλαιοπαναγιάς Ναυπάκτου. Σύμπτωση; Το να αποσιωπούμε τα γεγονότα δεν βοηθάει σε τίποτα όπως αποδεικνύεται.

Η Ελληνική κοινωνία δε μπορεί να ανεχθεί τέτοια φαινόμενα. Εικόνες που θυμίζουν Συρία – Ιράκ δεν θα περίμενε να τις δει κάποιος στην Ελλάδα και πολύ περισσότερο εντός των ορίων του Δήμου Ι.Π Μεσολογγίου.

Όλοι μαζί πρέπει να αγωνιστούμε με κάθε τρόπο για την διαφύλαξη της εθνικής και  θρησκευτικής  μας κληρονομιάς.

Δημήτρης Μακρής
Δημοτικός Σύμβουλος με την
Ελληνική Αυγή για την Ι.Π. Μεσολογγίου

Σάββατο 27 Σεπτεμβρίου 2014

Μήπως να πληρώσει και ΕΝΦΙΑ ο… ένοικος της Αμφίπολης;

Κατηγορία ΑΠΟΨΕΙΣ στις   7:38 μ.μ.  |  Σάββατο 27 Σεπτεμβρίου 2014
1
Η σημαντική αρχαιολογική ανακάλυψη του τάφου της Αμφίπολης, σηματοδοτεί μια καινούργια μέρα όχι μόνο στην ιστορία της χώρας μας και στην αρχαιολογική επιστημονική κοινότητα, αλλά ενδεχομένως να έχει και πολιτικές προεκτάσεις.
Η πολιτική της διάσταση έχει γίνει ήδη φανερή, τόσο από την παρουσία του πρωθυπουργού και του Υπουργού Πολιτισμού τις πρώτες ημέρες της ανακοίνωσης, όσο και από την προκλητικότατη στάση των Σκοπιανών που σήκωσαν την ψευδοσημαία τους στον Όλυμπο, μία κίνηση πανικού η οποία αποκτά ιδιαίτερη σημασία για την αξία του ευρήματος.
Από την άλλη, όμως υφίσταται μια πρωτοφανή «μάζωξη» και μια απίστευτη παρέλαση ειδικών και μη στα κανάλια, που καταντά μονότονη και βαρετή σε σημείο να αμαυρώνεται και η ίδια η σημασία της ανασκαφής. Κάθε ειδικός και μη, έχει άποψη… Η σαχλαμάρα πάει κι έρχεται… Επιστρατεύτηκαν ακόμα και σχεδιαστές μόδας για να εκφέρουν άποψη για την ένδυση των Καρυάτιδων, μανικιουρίστες για να μας πουν αν το πεντικιούρ των αγαλμάτων ήταν γαλλικό, κομμώτριες για να μας ενημερώσουν τι νούμερο βαφής μαλλιών χρησιμοποιούσαν οι γυναίκες την εποχή των ευρημάτων κι αν η χρήση του σεσουάρ ήταν ευρέως διαδεδομένη τα χρόνια εκείνα!
Το καίριο, βέβαια σημείο είναι το ποιος είναι ο αιώνιος ένοικος του τάφου.
Για μένα, αυτό δεν έχει καμία σημασία. Είτε είναι ο Μέγας Αλέξανδρος (αναμφισβήτητα αυτό θα ήταν σπουδαιότατο γεγονός), είτε δεν είναι, το ίδιο μου κάνει. Η ιστορία του έθνους μας, εξακολουθεί να μάς κάνει περήφανους, αυτό έχει σημασία. Η ιστορική μας διαδρομή, ακόμα και σήμερα, εκπλήσσει τους πάντες, σε όλη την οικουμένη. Κι αυτό το γεγονός, ειδικά σε περίοδο κρίσης, έχει τη δική του συμβολική αξία. Διότι, δυστυχώς ή ευτυχώς, λίγα είναι εκείνα τα πράγματα που θα μας κάνουν να χαμογελάσουμε στις ζοφερές εποχές που ζούμε και ο πολιτισμός της φυλής μας ανέκαθεν αποτελούσε την πιο σοβαρή μας παρακαταθήκη, το αποκούμπι μας στις πιο δύσκολες στροφές της πορείας μας στον διάβα των αιώνων.
Υπάρχει, όμως και μια άλλη διάσταση. Οι επικεφαλείς αρχαιολόγοι δείχνουν μια εκπληκτική φιλοπονία να τελειώσουν την ανασκαφή το συντομότερο. Είναι σοβαροί, μετρούν τα λόγια τους, από την άλλη όμως δεν διστάζουν να δείξουν τον ενθουσιασμό τους. Και στον αντίποδα, όλοι οι άλλοι αρχαιολόγοι, οι οποίοι όντας έξω από αυτό το «πανηγύρι» δεν διστάζουν να αμφισβητούν το έργο των συναδέλφων τους, εκφέροντας επιστημονικές απόψεις – και γνώμες, με μοναδικό γνώμονα την σπίλωση του έργου τους και κατ’ επέκτασιν της ίδιας της ιστορικής αυτή επιτυχίας. Είναι το πρότυπο του Έλληνα σήμερα, ενός Έλληνα που δεν είναι τεμπέλης, ακαμάτης, βολεμένος. Είναι ο Έλληνας ο γεμάτος θαυμασμό για την ιστορία μας, ο γεμάτος σεβασμό και αγάπη για τα ευρήματα. Ένας Έλληνας που εύκολα ενθουσιάζεται και εξίσου εύκολα από την άλλη απογοητεύεται με το παραμικρό, χωρίς αυτό βέβαια να σημαίνει πως θα τα παρατήσει και θα σηκώσει ψηλά τα χέρια για να παραδοθεί στην μοίρα του. Ο Έλληνας, που δεν ζητά μια… κατσίκα για τον ίδιο που έλεγε και το γνωστό ανέκδοτο αλλά, το μόνο που επιθυμεί είναι το πώς θα ανακαλύψει τον τρόπο να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονά του!
Γι” αυτό το λόγο, θεωρώ ότι οποιαδήποτε άλλη μορφή εκμετάλλευσης αυτού του σπουδαίου ευρήματος, πολιτική ή όποια άλλη, είναι απαράδεκτη. Όλοι στεκόμαστε με δέος μπροστά στην μεγάλη ανακάλυψη, αυτό είναι το μόνο σίγουρο. Θα πρέπει όμως κάποια στιγμή να καταλάβουμε όλοι μηδενός εξαιρουμένου ότι ο καθένας θα πρέπει να αρκεστεί στον ρόλο του και να μην τζογάρει τα προσωπικά του απωθημένα σε κάτι που ανήκει σε όλους μας, όπως στην περίπτωση αυτή τα κληροδοτήματα και η σπουδαία παρακαταθήκη των προγόνων μας. Το οφείλουμε πάνω απ’ όλα στους ίδιους μας τους εαυτούς, τόσο για την δική μας τιμή και αξιοπρέπεια, όσο και σε εκείνους που μας τίμησαν κληροδοτώντας μας όλα αυτά που έχτισαν την ιστορική μας ταυτότητα.
Τέλος, η στάση των Σκοπίων δείχνει την πολιτική τους ανωριμότητα, τον σκοταδισμό τους και τα αλυτρωτικά τους απωθημένα. Έχτισαν την ιστορία τους σε κάτι που δεν τους ανήκει και η ανακάλυψη της Αμφίπολης τους ξύπνησε από το απατηλό αυτό όνειρο και με κινήσεις σπασμωδικές και πανικού πασχίζουν να το κρατήσουν ζωντανό. Εμείς, ας είμαστε πιο σώφρονες, πιο πολιτισμένοι.
Διαφορετικά, θα φτάσουμε στο σημείο να συζητάμε και για το αν πρέπει ο… ένοικος του τάφου να πληρώσει ΕΝΦΙΑ!
Νίκος Ναούμης
Πολιτικός επιστήμονας
Δημοτικός σύμβουλος Ξηρομέρου
http://agrinioreport.com/

Παρασκευή 19 Σεπτεμβρίου 2014

«Χάσαμε το Τρένο»

Κατηγορία ΑΠΟΨΕΙΣ στις   10:38 π.μ.  |  Παρασκευή 19 Σεπτεμβρίου 2014

Τον Ιούνιο του 2014 δημοσίευσα άρθρο μου με τίτλο: "Μην σφυρίζουμε αδιάφορα στο Τρένο". Στο άρθρο αυτό έκανα αναφορά στην αναγκαιότητα να βγει από την απομόνωση  το Αγρίνιο και να τεθεί σε τροχιά ανάπτυξης. Επισήμανα ότι οφείλουμε να αναδείξουμε το Αγρίνιο σε Σιδηροδρομικό και Εμπορευματικό Κόμβο της Δυτ. Ελλάδας και να καταστεί έτσι κομμάτι μιας μελλοντικής σύνδεσης με τη Στερεά Ελλάδα με πολλαπλάσια οφέλη. Προέτρεπα να υλοποιηθεί ο κάθετος Δυτικός Σιδηροδρομικός Άξονας Αντίρριο – Ηγουμενίτσα ως έργο εθνικής προτεραιότητας, όπου παράλληλα με τον βόρειο άξονα, θα συνδέεται άρρηκτα με την χάραξη της Σιδηροδρομικής Εγνατίας, ενώνοντας σημαντικά λιμάνια- εμπορικές πύλες της Δυτικής Ελλάδας στην Ευρώπη, την Πάτρα, το Πλατυγιάλι και την Ηγουμενίτσα, με μέσο σταθερής τροχιάς. Ένα έργο πνοής κυρίως για την Δυτική Στερεά και την Ήπειρο.
Θα καθιστούσαμε με αυτόν τον τρόπο το Αγρίνιο ένα σύγχρονο διαμετακομιστικό κέντρο προκειμένου να αυξηθούν οι εξαγωγικές δυνατότητες, η παραγωγική ανασυγκρότηση και η τουριστική κίνηση, παράλληλα με την καθημερινότητα των πολιτών της Δυτ. Ελλάδας και της Ηπείρου. Θα προσδίδαμε (όπως κατά επανάληψη έχω τονίσει) στο Αγρίνιο φυσιογνωμία, θα αποκτούσε αναφορική υπόσταση στον Ελλαδικό και παγκόσμιο χάρτη συγκοινωνιών.
Έκρουα κατά αυτό τον τρόπο των κώδωνα του κινδύνου φτάνοντας στα αυτιά μου διάφορες πληροφορίες για απένταξη- εγκατάλειψη από τον πάγιο αρχικό σχεδιασμό της σιδηροδρομικής σύνδεσης της Δ. Ελλάδας με την υπόλοιπη χώρα. Δυστυχώς ο Δυτικός σιδηροδρομικός άξονας σε πρόσφατη ανακοίνωση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής δεν περιλαμβάνεται στο σχεδιασμό, με τις ευθύνες να βαραίνουν όχι μόνο την (συγ)Κυβέρνηση και το αρμόδιο Υπουργείο αλλά το σύνολο των φορέων της περιοχής. Παράλληλα τα υπόλοιπα έργα με ορίζοντα υλοποίησης το 2016 χρηματοδοτούνται με περίπου 600 εκ. Ευρώ. Σε μια εποχή οικονομικής κρίσης και βαθειάς ανεργίας αντιλαμβανόμαστε όλοι την σημαντικότητα της διενέργειας ενός τόσο σπουδαίου έργου σε συνδυασμό με τα μετέπειτα οφέλη. Με τα λάθη, τις παραλείψεις, το έλλειμμα διεκδίκησης  καταδικάζουμε  κατά αυτόν τον τρόπο το Αγρίνιο και την ευρύτερη περιοχή για άλλη μι αφορά στην απομόνωση και στην υπανάπτυξη.
Πρέπει με κάθε δυνατό μέσο να διεκδικήσουμε όσα οραματιζόμαστε για τον τόπο μας όσο κοινότυπο και αν ακούγεται αυτό σε κάποιους.

Φωτάκης Φ. Βασίλειος
Δημοτικός Σύμβουλος Αγρινίου

Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2014

Μάμα Μπαμπά, κουδούνι…

Κατηγορία ΑΠΟΨΕΙΣ στις   1:41 π.μ.  |  Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2014

Της Σωτηρίας Αγγέλη,
Κοινωνική Λειτουργός, Υπεύθυνη του Ψυχοπαιδαγωγικού Κέντρου «ΠΝΟΗ» του Κοινωνικού Φορέa Κ.Σ.Δ.Ε.Ο. «ΕΔΡΑ» σε συνεργασία με τον Δήμο Χαϊδαρίου

    Σε λίγες ώρες, το πρώτο κουδούνι θα χτυπήσει για τα μικρά σας αγγελούδια.
    Η είσοδος του παιδιού στον παιδικό σταθμό ή στο σχολείο είναι από τις πιο σημαντικές στιγμές της οικογένειας. Το παιδί σας, για πρώτη φορά θα έρθει σ’ επαφή μ’ ένα νέο κοινωνικό περιβάλλον με νέα πρόσωπα, νέους φίλους, νέους κανόνες. Πρώτη λοιπόν επαφή για το παιδί που αφήνει το ασφαλές και προστατευτικό οικογενειακό του περιβάλλον, για να κάνει τα πρώτα του βήματα στη μικρογραφία του σχολικού πλαισίου.
      Η μετάβαση του παιδιού από την οικογένεια στον παιδικό σταθμό ή στο σχολείο, σίγουρα δεν είναι εύκολη υπόθεση. Οι πρώτες ημέρες είναι πλημμυρισμένες από έντονα συναισθήματα και καινούριες εμπειρίες, όσο πλησιάζει ο καιρός για το νέο του ξεκίνημα......



     Τα παιδιά δεν ξέρουν τι να περιμένουν, ενώ οι γονείς ανησυχούν για την  ομαλή ένταξη του παιδιού στον παιδικό σταθμό.
Όλες αυτές οι ανησυχίες, βέβαια, είναι λογικό και φυσιολογικό να υπάρχουν.

Λίγες μέρες πριν…
-Περιγράψτε του το νέο χώρο, καθώς η αβεβαιότητα και το άγνωστο είναι πιθανό να τρομάξουν το παιδί. Γι’ αυτόν ακριβώς τον λόγο θα πρέπει εκ των προτέρων να του αναφέρετε πως θα είναι ο καινούριος χώρος που θα βρίσκεται από δω και πέρα. Προσοχή, μην βάλετε το παιδί στη διαδικασία της εξιδανίκευσης του παιδικού σταθμού ή του σχολείου, καθώς μπορεί να επιφέρει αρνητικά αποτελέσματα. Είναι καλό να θυμόμαστε ότι το σχολείο, σαν μικρή κοινότητα, έχει κι αυτή τις άσχημες μέρες της.
-Διηγηθείτε στο παιδί σας τη δική σας πρώτη φορά στο σχολείο ή χρησιμοποιήστε την εμπειρία του μεγαλύτερου αδερφού/ή σε περίπτωση που υπάρχει.
-Διαβάστε παραμύθια ή εκπαιδευτικά βιβλία σχετικά με το σχολείο και τα οποία να έχουν ένα καλό τέλος. Είναι σημαντικό για το παιδί σας να του δημιουργηθούν θετικά συναισθήματα.
-Επίσης, θα ήταν καλό να έχετε εξασκήσει την καθημερινή ρουτίνα του πρωινού ξυπνήματος. Αν το παιδί σας είναι συνηθισμένο σε άλλα ωράρια και ξαφνικά πρέπει να σηκωθεί πιο νωρίς, θα δυσκολευτεί. Γι’ αυτό το λόγο, προσπαθήστε λοιπόν, να κάνετε πιο ομαλή τη μετάβαση στο ωράριο του ύπνου, πριν ξεκινήσει ο παιδικός σταθμός ή το σχολείο ώστε την πρώτη μέρα να ξυπνήσει πιο εύκολα και πιο ευδιάθετα.

Την πρώτη μέρα…
-Έφτασε η πρώτη μέρα που το παιδί σας θα ξεκινήσει να φοιτά στον παιδικό σταθμό ή στο σχολείο. Καλό θα ήταν να μη δείξετε τη συναισθηματική σας φόρτιση γιατί θα αγχώσετε περισσότερο το παιδί. Αφού μπείτε στο χώρο, αφήστε το παιδί σας για λίγο να εγκλιματιστεί και μην το πιέσετε να πάει στη δασκάλα ή στα άλλα παιδιά. Είναι προτιμότερο να το κάνει από μόνο του.
-Μην μπείτε σε διαδικασία σύγκρισης με τ’ άλλα παιδιά. Αν τυχόν αρχίσει να κλαίει μην πείτε «Κοίτα, τ’ άλλα παιδάκια δεν κλαίνε». Αυτόματα, μειώνεται η αυτοπεποίθηση του και είναι πιθανό να αισθανθεί ενοχές.
-Μη φύγετε από τον παιδικό σταθμό χωρίς να το αποχαιρετήσετε. Είναι πολύ φυσιολογικό το παιδί να ξεσπάσει σε κλάματα ή να νιώσει έντονο θυμό τη στιγμή που θα το αποχωριστείτε. Απόρροια λοιπόν αυτού είναι, το παιδί να έχει έντονες αντιδράσεις όπως να χτυπάει τον τοίχο, το πάτωμα, πολλές φορές και τη δασκάλα. -Μην σας ανησυχήσει αυτό! ο/η εκάστοτε παιδαγωγός είναι εκεί για να φροντίσει και να προστατεύσει το παιδί σας από οποιαδήποτε μη προβλεπόμενη συμπεριφορά.
-Τέλος, εάν έχει γίνει κάποια πρόσφατη αλλαγή στη ζωή του παιδιού σας, όπως για παράδειγμα κάποια μετακόμιση, χωρισμός γονέων ή ένας θάνατος συγγενικού προσώπου ενημερώστε τον/την παιδαγωγό για να γνωρίζει τη ψυχοσύνθεση του παιδιού σας. Συνηθίζεται η συναισθηματική φόρτιση που διακατέχει το παιδί την εκάστοτε περίοδο, να επηρεάζει το ρυθμό της προσαρμογής του.
 Ας έχουμε λοιπόν όλοι μας μια δημιουργική σχολική χρονιά...

http://pinakio.blogspot.gr/

Τετάρτη 10 Σεπτεμβρίου 2014

Ο σεβασμός προς τους νεκρούς κριτήριο πολιτισμού

Κατηγορία ΑΠΟΨΕΙΣ στις   12:08 μ.μ.  |  Τετάρτη 10 Σεπτεμβρίου 2014
Ο σεβασμός προς τους νεκρούς κριτήριο πολιτισμού
Ο σεβασμός που οφείλουμε να αποδίδουμε προς τους νεκρούς μας, αποτελεί υποχρέωση που έλκει την καταγωγή της από τα βάθη των αιώνων. Η υποχρέωση αυτή είναι συνυφασμένη με την ανθρώπινη φύση και είναι ανεξάρτητη από φυλή, χρώμα, πολιτισμό και θρησκευτικές πεποιθήσεις.

Στην Αρχαία Ελλάδα, ο σεβασμός προς τους νεκρούς εθεωρείτο επιταγή των θεών προς τους ανθρώπους ενώ στις μέρες μας τα κράτη τον έχουν θεσπίσει νομοθετικά αλλά και με διεθνείς συμβάσεις, όπως στο δίκαιο του πολέμου όπου ως γνωστόν προβλέπεται αναστολή των εχθροπραξιών για τη συλλογή των νεκρών κλπ.

Και ενώ σε όλο τον κόσμο και σε όλες τις εποχές οι νεκροί έχαιραν και χαίρουν του απέραντου σεβασμού των ζώντων, στο Μεσολόγγι φαίνεται ότι επικρατούν άλλα ήθη και άλλοι νόμοι που μας κάνουν να ξεχωρίζουμε από τις πολιτισμένες κοινωνίες άλλων πόλεων.

Τα δύο νεκροταφεία της πόλης μας και κυρίως εκείνο του Αη Γιάννη, δεν διαφέρουν και πολύ από μια βρωμερή χωματερή συνοικισμού περιθωριακών ατόμων. Σκουπίδια ανάμεσα από τα μνήματα νεκρών συμπολιτών μας, άγριοι καλαμιώνες και ξερόχορτα ύψους της τάξεως του ενός μέτρου, μπουκάλια πλαστικά και γυάλινα ριγμένα εδώ κι εκεί, φίδια και διάφορα άλλα ερπετά που περιφέρονται επικίνδυνα ανάμεσα στους τάφους, συνιστούν το σκηνικό της πλήρους απαξίωσης των νεκρών μας.

Οι χώροι είναι αφύλακτοι, αφημένοι στο έλεος των κλεπτών που αρπάζουν ελεύθερα ότι βρουν διαθέσιμο για πώληση: από μαρμάρινα ή μπρούτζινα ανθοδοχεία και μπουκάλια με λάδι μέχρι φυτίλια για τα καντήλια. Στο νεκροταφείο του Αη Γιάννη, δεν υπάρχει ούτε ένα απλό παγκάκι, κάτω από ένα στέγαστρο, για να ξεκουραστεί κάποιος επισκέπτης. Για να ανάψεις το καντηλάκι της μάνας σου, τους καλοκαιρινούς μήνες, θα πρέπει να πας στο νεκροταφείο χαράματα, που ο ήλιος ακόμα δεν έχει κάψει ή αργά το σούρουπο. Για να ανάψεις ένα κερί, δεν έχεις τη δυνατότητα να το αγοράσεις επιτόπου αφού το νεκροταφείο στερείται εκκλησίας και μόνο αν το φέρεις απ’ το σπίτι σου θα μπορέσεις να εκπληρώσεις την επιθυμία σου.

Και ενώ με λύπη παρατηρείς όλη αυτή την τραγελαφική πραγματικότητα, κάπου-κάπου βλέπεις και κανά παπά να περιφέρεται με τον σκοπό να τσακώσει κάποιον ενδιαφερόμενο για κανά τρισάγιο προκειμένου να εισπράξει παράνομα το δεκαρικάκι. Αλήθεια, ποτέ δεν κατάλαβα για ποιο λόγο ένας κρατικός υπάλληλος, όπως είναι οι ιερείς, πρέπει να αμείβεται με αυτόν τον άθλιο τρόπο προκειμένου να ασκήσει τα καθήκοντά του. Πώς θα φαινόταν στον παπά Γιώργη, τον παπά Γιάννη ή τον παπά-Λάμπρο αν πήγαιναν σε μια δημόσια υπηρεσία να ζητήσουν ένα πιστοποιητικό και έπρεπε να δώσουν στον υπάλληλο δέκα ευρώ για τον κόπο που κατέβαλε; Ποτέ δεν θα ξεχάσω, όταν προ τριετίας που έφερα από την Πάτρα τη σορό του αδερφού μου για να ενταφιαστεί στον οικογενειακό μας τάφο, ο παπάς που τον διάβασε προ της ταφής δεν είχε σκοπό να απομακρυνθεί αν δεν του έδινα πενήντα ευρώ που μου υπέδειξε, δήθεν εμπιστευτικά, ένα «παπαγαλάκι» που μου το έστειλε επί τούτου.

Το Μεσολόγγι, έχει αποδείξει έμπρακτα το πόσο σέβεται τους ηρωικούς του νεκρούς, γιατί να μην μπορεί να επιδείξει τον ίδιο σεβασμό προς τους νεκρούς παππούδες, πατεράδες, μανάδες και αδερφούς μας που κείτονται στα δύο νεκροταφεία της πόλης μας;

Ο Δήμος, που εισπράττει τόσα χρήματα ετησίως από τα ανταποδοτικά τέλη καθαριότητας των νεκροταφείων, με ποιο δικαίωμα διατηρεί τους ιερούς αυτούς χώρους σε άθλια κατάσταση και σε κάθε περίπτωση, γιατί δεν μας λέει που πηγαίνουν αυτά τα χρήματα που χρεώνει στους συγγενείς των νεκρών;

Η Εκκλησία, για ποιο λόγο αδιαφορεί για αυτά που συμβαίνουν στα νεκροταφεία και γιατί δεν διαθέτει επί καθημερινής βάσεως δυο ιερείς υπηρεσίας προκειμένου αυτοί να τελούν τρισάγια χωρίς να εισπράττουν με εξευτελιστικό τρόπο και μάλιστα αφορολόγητα δεκάευρα και εικοσάευρα;

Η παρούσα αναφορά μου σε όσα συμβαίνουν στα νεκροταφεία του Μεσολογγίου δεν είναι τυχαία. Είχα σκοπό, εδώ και πολύ καιρό, να δημοσιοποιήσω τα όσα πρωτοφανή διαπιστώνω κάθε φορά που επισκέπτομαι τα μνήματα των δικών μου νεκρών.

Ας μην αποκτήσει το Μεσολόγγι νεκροταφεία σαν εκείνα των Αθηνών ή του Βύρωνα, αν κάτι τέτοιο προϋποθέτει δαπάνη σοβαρών χρηματικών ποσών που, ομολογουμένως, δεν υπάρχουν στην εποχή της κρίσης. Όμως, η στοιχειώδης καθαριότητα και ευπρεπισμός των υπόψη χώρων, αν μη τι άλλο, είναι δείγμα πολιτισμού και αν στερούμαστε του βασικού αυτού κριτηρίου, τότε αναρωτιέμαι τι χρειαζόμαστε τους πεζόδρομους, τις μαρίνες και τα υδροπλάνα αφού είμαστε ανίκανοι να ξεχορταριάσουμε τους τόπους που με ευλάβεια έχουμε αποθέσει τους προσφιλείς μας νεκρούς;
aixmi-news.gr