Ένα άδειο Αγρίνιο. « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Δευτέρα 9 Μαρτίου 2015

Ένα άδειο Αγρίνιο.

Κατηγορία ΑΠΟΨΕΙΣ στις   6:01 μ.μ.  |  Δευτέρα 9 Μαρτίου 2015


Τά πάντα άδεια στο Αγρίνιο.
 Βλέπω καθημερινά η ανεργία στο Αγρίνιο να αυξάνεται και ο κόσμος να κάθεται σπίτι  και μην ξοδεύει καθόλου χρήματα..Η  αγορά έχει νεκρώσει και φοβάμαι πολύ ότι ούτε και στις γιορτές του Πάσχα θα γίνει κάτι.Βλέπω συνέχεια μαγαζιά κλείνουν.Όλοι φοβούνται μήπως γίνει κάτι χειροτερεύσει οικονομικά και αυτό έχει σαν αποτέλεσμα κανένας να μην ξοδεύει χρήματα για να κάνει αγορές αλλά δυστυχώς δεν είναι μόνο αυτό .Η ανεργία στο Αγρίνιο είναι  πολύ μεγάλη ειδικά από  τότε που  σταμάτησαν οι οικοδομές άρχισε   να αυξάνεται πάρα πολύ. Η πλατεία δημοκρατίας όπου θυμάμαι στα παιδικά μου χρόνια να είναι πάντα γεμάτοι από κόσμο και ειδικά συνταξιούχους την είδα σήμερα άδεια και οι καφετέριες πού είναι γύρω από την πλατεία άδειες .Δυστυχώς  αν συνεχιστεί έτσι η κατάσταση πολύ φοβάμαι ότι  τα λουκέτα στα καταστήματα του Αγρινίου θα αυξηθούν με γρήγορο ρυθμό και μακάρι να βγω ψεύτης. Η Αιτωλοακαρνανία ζούσε από τα καπνά και από την οικοδομή αλλά δυστυχώς και τα δύο δεν υπάρχουν πια. Θυμάμαι τους δρόμους του Αγρινίου όπου πριν από 5 χρόνια έβλεπα συνέχεια  μπετονιέρες, τσάπες και μηχανήματα και επίσης  σε κάθε τετράγωνο γίνονταν και από μία πολυκατοικία, σήμερα οικοδόμους βλέπεις μόνο στον ΟΑΕΔ. Τα  καταστήματα ήταν γεμάτα και όλοι ψωνίζανε να μην σας πω για τα σούπερ Μάρκετ του Αγρινίου που κάθε Παρασκευή και Σάββατο ήταν γεμάτα από κόσμο και από καρότσια γεμάτα πράγματα. Σήμερα  για να δεις να είναι γεμάτα τα καταστήματα και τα σούπερ Μάρκετ θα πρέπει να  έχουν βάλει κάποια προσφορά .Το Σάββατο πού πέρασε έτυχε να είμαι  σε ένα σούπερ Μάρκετ του Αγρινίου και παρατηρούσα το μανάβικο. Είδα κόσμο να ψωνίζει 5 πατάτες και 2 κρεμμύδια ,είδα στο ταμείο κόσμο να κρατάει μόνο τα απαραίτητα, λίγο ψωμί ,γάλα και λίγο κρέας. Μακάρι η κατάσταση να αλλάξει προς το καλύτερο και όχι προς το χειρότερο.



Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...