Νέα 24ωρη απεργία στα μέσα μεταφοράς « aitoloakarnanianet

Παρασκευή 13 Νοεμβρίου 2015

Νέα 24ωρη απεργία στα μέσα μεταφοράς

Νέα 24ωρη απεργία στα μέσα μεταφοράς

Η ταλαιπωρία θα τελειώσει... προσωρινά για το επιβατικό κοινό, καθώς τα μέσα σταθερής τροχιάς (μετρό, ηλεκτρικός, τραμ) προκήρυξαν νέα 24ωρη απεργία


Οι εργαζόμενοι θα συμμετάσχουν στη γενική συνέλευση της ΣΤΑΣΥ, που θα πραγματοποιηθεί την

ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ


loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook