Η ταλαιπωρία θα τελειώσει... προσωρινά για το επιβατικό κοινό, καθώς τα μέσα σταθερής τροχιάς (μετρό, ηλεκτρικός, τραμ) προκήρυξαν νέα 24ωρη απεργία
Οι εργαζόμενοι θα συμμετάσχουν στη γενική συνέλευση της ΣΤΑΣΥ, που θα πραγματοποιηθεί την
ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...