ΕΠΟΣ! Περιπτεράς βαρέθηκε τα "βερεσέ" και έβαλε έξω από το περίπτερο την πινακιδά του... αιώνα! (PHOTO) « aitoloakarnanianet

Σάββατο 3 Οκτωβρίου 2015

ΕΠΟΣ! Περιπτεράς βαρέθηκε τα "βερεσέ" και έβαλε έξω από το περίπτερο την πινακιδά του... αιώνα! (PHOTO)

ΕΠΟΣ! Περιπτεράς βαρέθηκε τα


Στο συγκεκριμένο περίπτερο βερεσέ τσιγάρα μπορεί να ψωνίσει κάποιος μόνο όταν είναι πάνω από 80 ετών και πάλι παρουσία του κηδεμόνα του...


Είδε και από είδε ο ιδιοκτήτης και θέλοντας να


βάλει ένα τέρμα στο βερεσέ ανάρτησε την πινακίδα που βλέπετε στην οποία έγραψε:

.......

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook