ΕΠΟΣ! Περιπτεράς βαρέθηκε τα "βερεσέ" και έβαλε έξω από το περίπτερο την πινακιδά του... αιώνα! (PHOTO) « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Σάββατο 3 Οκτωβρίου 2015

ΕΠΟΣ! Περιπτεράς βαρέθηκε τα "βερεσέ" και έβαλε έξω από το περίπτερο την πινακιδά του... αιώνα! (PHOTO)

Κατηγορία ΑΣΤΕΙΑ στις   2:00 π.μ.  |  Σάββατο 3 Οκτωβρίου 2015

ΕΠΟΣ! Περιπτεράς βαρέθηκε τα


Στο συγκεκριμένο περίπτερο βερεσέ τσιγάρα μπορεί να ψωνίσει κάποιος μόνο όταν είναι πάνω από 80 ετών και πάλι παρουσία του κηδεμόνα του...


Είδε και από είδε ο ιδιοκτήτης και θέλοντας να


βάλει ένα τέρμα στο βερεσέ ανάρτησε την πινακίδα που βλέπετε στην οποία έγραψε:

.......

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...