
Έφυγε απρόσμενα από τη ζωή η “Μεγάλη Ντίβα” όπως την αποκαλούσαν οι φίλοι,
η οποία είχε κάνει “καριέρα” σε διάφορα “κόκκινα σπίτια” στη Βόρεια Ελλάδα.
Η υγεία της ήταν εύθραστη το τελευταίο διάστημα, μετά από έμφραγμα που είχε υποστεί και επεμβάσεις στις οποίες είχε υποβληθεί.
ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!