
Έφυγε απρόσμενα από τη ζωή η “Μεγάλη Ντίβα” όπως την αποκαλούσαν οι φίλοι,
η οποία είχε κάνει “καριέρα” σε διάφορα “κόκκινα σπίτια” στη Βόρεια Ελλάδα.
Η υγεία της ήταν εύθραστη το τελευταίο διάστημα, μετά από έμφραγμα που είχε υποστεί και επεμβάσεις στις οποίες είχε υποβληθεί.
ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...