Το Τριμελές Πλημμελειοδικείο Καλαμάτας καταδίκασε χθες και σε δεύτερο βαθμό τον Ιρανό οδοντίατρο για τοκογλυφία...
κατ' εξακολούθηση. Η κατηγορία ήταν ότι δάνεισε σε μια Καλαματιανή έμπορο και φίλη του 33.000 ευρώ σε επιταγές, ζητώντας της μετά να του επιστρέψει ...
ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!