Το Τριμελές Πλημμελειοδικείο Καλαμάτας καταδίκασε χθες και σε δεύτερο βαθμό τον Ιρανό οδοντίατρο για τοκογλυφία...
κατ' εξακολούθηση. Η κατηγορία ήταν ότι δάνεισε σε μια Καλαματιανή έμπορο και φίλη του 33.000 ευρώ σε επιταγές, ζητώντας της μετά να του επιστρέψει ...
ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...