
Στο πένθος έχει βυθιστεί η κοινωνία του Αγίου Βασιλείου του...
Δήμου Αρχανών –Αστερουσίων από το πρωί που έγινε γνωστός ο θάνατος του 24χρονου σε τροχαίο στο ΒΟΑΚ. Ο 24χρονος Λ.Χ που ήταν από τον Άγιο Βασίλειο ήταν ιδιαίτερα αγαπητός και κοινωνικός και σήμερα το πρωί πήγαινε στο Ρέθυμνο με φίλο του για κάποιες δουλειές που είχαν. Ο 24χρονος ήταν οδηγός ενώ συνοδηγός ήταν ένας 30χρονος που νοσηλεύεται εκτός κινδύνου.
Μάλιστα, όπως αναφέρουν
ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!