
Στο πένθος έχει βυθιστεί η κοινωνία του Αγίου Βασιλείου του...
Δήμου Αρχανών –Αστερουσίων από το πρωί που έγινε γνωστός ο θάνατος του 24χρονου σε τροχαίο στο ΒΟΑΚ. Ο 24χρονος Λ.Χ που ήταν από τον Άγιο Βασίλειο ήταν ιδιαίτερα αγαπητός και κοινωνικός και σήμερα το πρωί πήγαινε στο Ρέθυμνο με φίλο του για κάποιες δουλειές που είχαν. Ο 24χρονος ήταν οδηγός ενώ συνοδηγός ήταν ένας 30χρονος που νοσηλεύεται εκτός κινδύνου.
Μάλιστα, όπως αναφέρουν
ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...