H 20χρονη Tara Monroe είναι φοιτήτρια στο Texas State University και πριν λίγες ημέρες η τροχαία της περιοχής της πήρε το δίπλωμα καθώς αρνήθηκε να φυσήξει σε αλκοτέστ. Μην μπορώντας να οδηγήσει το αυτοκίνητό της για να πάει στο πανεπιστήμιο η Tara βρήκε μια μάλλον αστεία αλλά αποτελεσματική λύση: Πηγαίνει στο πανεπιστήμιο με το αυτοκινητάκι της Barbie!
Φυσικά μετά από αυτό έχει κερδίσει αρκετή δημοσιότητα, ενώ δεν λείπουν και τα πειράγματα κυρίως μέσω Twitter.

loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!