H 20χρονη Tara Monroe είναι φοιτήτρια στο Texas State University και πριν λίγες ημέρες η τροχαία της περιοχής της πήρε το δίπλωμα καθώς αρνήθηκε να φυσήξει σε αλκοτέστ. Μην μπορώντας να οδηγήσει το αυτοκίνητό της για να πάει στο πανεπιστήμιο η Tara βρήκε μια μάλλον αστεία αλλά αποτελεσματική λύση: Πηγαίνει στο πανεπιστήμιο με το αυτοκινητάκι της Barbie!
Φυσικά μετά από αυτό έχει κερδίσει αρκετή δημοσιότητα, ενώ δεν λείπουν και τα πειράγματα κυρίως μέσω Twitter.

| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...