ΠΟΙΑ διάσημη ηθοποιός είπε ότι: ''Η Βουλή χθες ήταν ένα after ψυχιατρείο'' [photo] « aitoloakarnanianet

Παρασκευή 14 Αυγούστου 2015

ΠΟΙΑ διάσημη ηθοποιός είπε ότι: ''Η Βουλή χθες ήταν ένα after ψυχιατρείο'' [photo]



Την χθεσινή συνεδρίαση της βουλής για την ψήφιση του νέου μνημονίου...

σχολίασε στο προσωπικό της προφίλ στο facebook, η ηθοποιός Ελένη Ράντου.


Η δημοφιλής ηθοποιός, που με κάθε ευκαιρία τοποθετείται επί των πολιτικών εξελίξεων, παρομοίασε τη βουλή ως ζωντανό after ψυχιατρείο, συμπληρώνοντας:

''Πόσες δόσεις θλιβερής πραγματικότητας να αντέξει κανείς;''

.

Πηγή
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook